Cerquem pel nostre equip un/a Responsable de magatzem per al centre d'Omnipack ubicat a Hostalric (La Selva, Girona).
La principal finalitat d'Omnipack és realitzar els embalatges de cartró per a la indústria del tabac i de béns de consum d'alta qualitat. A Omnipack treballa un grup especialitzat en la manipulació industrial del Centre Especial de Treball de la Fundació Tallers, una entitat que es dedica a la inserció sociolaboral de persones amb discapacitat i/o diagnòstics de salut mental.
Funcions: En l'àmbit d'atenció de les persones usuàries Planificar la feina i l'ordre del dia a dia. Vetllar per la seguretat de les persones usuàries. Controlar les absències i informar de les mateixes a la persona interessada. Actuar com a mediador/a en la resolució de conflictes o facilitar si és possible que les persones els resolguin. Assignar tasques, donar suport, formació i/o oportunitats per desenvolupar les habilitats de les persones. Participar en els Programes Individuals de les persones per a detectar necessitats i demandes de les persones en l'àmbit laboral, personal i social, respectant el dret a la intimitat de la persona. Acordar amb la persona i la resta de l'equip de suport multidisciplinar els objectius de la persona. Enregistrar intervencions, utilitzar eines i/o qüestionaris. Coordinar i comunicar a l'Equip de Suport Multidisciplinar i a la responsable de servei de les incidències rellevants (de salut, canvis, hàbits, aprenentatges, conducta, etc.) de les persones. En l'àmbit d'activitat productiva Controlar la producció de les comandes i les ordres de feina. Planificar la capacitat productiva versus la necessitat del client. Organitzar la producció tenint en compte les prioritats. Controlar els temps de producció i dates d'entrega. Gestionar les entregues parcials i totals (albarans). Realitzar els controls de qualitat i documentar-los. Activar qualsevol alerta de qualitat: avisar al/la referent (client o responsable) i documentar-ho. Elaborar o actualitzar fitxes tècniques. Seguir els protocols de qualitat definits. Documentar les reclamacions internes i externes. Portar a terme les mesures correctives que s'acordin. Controlar l'entrada i sortida del material. Realitzar l'inventari. Dur a terme la interlocució amb el client (via @ o telefònica). Dur a terme totes aquelles tasques que se li assignin, d'acord amb les funcions i competències pròpies d'aquest lloc. Condicions laborals: Incorporació: Immediata. Tipus de contracte: Temporal per substitució. Jornada: Completa. Horari: De dilluns a divendres en horari de tarda, excepte durant el període de formació que l'horari serà de matí. Categoria laboral: Tècnic/a Superior. Vols contribuir en el benestar de les persones en una societat més inclusiva? Estem buscant talents com tu. Requisits: Imprescindible disposar de Formació Professional de Grau Mig o Superior o Certificat de Professionalitat/Acreditació en l'àmbit de l'activitat desenvolupada, o bé, Cicle Formatiu de Grau Superior en Integració Social, o bé, títol universitari de grau en Psicologia, Educació Social, Treball Social o Teràpia Ocupacional.
Experiència mínima realitzant funcions en un càrrec similar.
Altres requisits: Imprescindible català i castellà nivell alt. Imprescindible carnet de conduir i vehicle propi. Imprescindible nivell mig-avançat de paquet Office (Excel, Accés, etc.). Valorable carnet de carretó. Preferentment coneixement de processos productius i logística de magatzems (Filosofia Lean). Valorable disposar de certificat de discapacitat. Competències: Analitzar i resoldre problemes Iniciativa i autonomia Capacitat de aprenentatge Organització i planificació Fiabilitat tècnica i personal Comunicación interpersonal Treball en equip Proactivitat Informació addicional: Tipus de contracte: Jornada completa Duració: Sense especificar Salari: Entre 12.000 i 18.000 € brut/anual Estudis mínims: Formació Professional Grado Medio Experiència mínima: No requerida Data d'inici: 29/08/2024 Nº de vacantes: 1
#J-18808-Ljbffr