Responsable Línia Caixes - Wala Vic

Detalles de la oferta

.Tens experiència gestionant línies de caixes? I tens experiència gestionant equips en el món del comerç? Si és així, volem conèixer-te!Qui som? Som Wala, una marca líder en la venda de material esportiu i moda, que forma part del Grup Unipreus, una empresa amb més de 80 anys d'història i excel·lència, fundada el 1940 a Lleida. A Wala, la nostra passió és oferir productes de qualitat que milloren la vida quotidiana dels nostres clients. Estem en ple creixement i busquem persones amb talent i entusiasme per unir-se al nostre equip.Que busquem? Actualment, estem buscant per la botiga de Vic un/a Responsable per la secció de caixes, per encarregar-se de la gestió integral de la secció de caixes, el punt d'informació, atenció al client i els emprovadors, i de tot l'equip a càrrec, elaborant, gestionant, transmetent i supervisant les directrius i els objectius marcats per l'empresa. Si tens experiència en la gestió de seccions de caixes i et motiva el món del retail, aquesta oportunitat és per a tu!Les principals funcions seran:Gestió de l'equip de caixes: Formar i gestionar l'equip per aconseguir els millors resultats, promovent un bon ambient de treball.Control de procediments: Assegurar que tots els processos de la secció s'apliquen correctament.Atenció al client: Assegurar una excel·lent experiència de compra, transmetent a l'equip les polítiques de servei.Control i quadrament de caixa: Controlar i garantir la correcta gestió dels quadraments de caixa.Gestió econòmica: Supervisar ratis de venda, gestió de personal i altres indicadors clau per assolir els objectius.Suport a la direcció: Col·laborar amb la direcció en la gestió general de la botiga.Requisits:Experiència de 2 anys en posicions similars. Experiència o relació amb el món de la moda i material esportiu serà molt valorada.TÍTOL FP DE GRAU MIG en Activitats Comercials.Idiomes: català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat) i espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat).Competències / coneixements: Iniciativa i lideratge, capacitat de treball en equip i cooperació, orientació al client i a l'assoliment d'objectius, habilitats de planificació i organització, pensament analític i capacitat de presa de decisions.Condicions laborals:Contracte laboral indefinit.Jornada completa.Salari anual brut de 21.000 a 23.000 euros.Jornada laboral de 40h/setmana distribuïdes en horari intensiu rotatiu de dilluns a dissabtes.Dos dies de descans a la setmana i un cap de setmana lliure al mes.Descomptes exclusius per a treballadors.Formació contínua a càrrec de l'empresa.Un ambient de treball dinàmic en una empresa consolidada i en expansió.Compromís social i igualtat d'oportunitats: A Unipreus, creiem fermament en la igualtat d'oportunitats i fomentem un entorn inclusiu


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Remote Vacation Planner And Coordinator

Job Description Este es un puesto de trabajo remoto. Are you passionate about travel? Dream of running your own business from anywhere in the world? Join us ...


Garilos Travel - Barcelona

Publicado 25 days ago

Chief Of Staff

Would you like to be part of an innovative company with a significant social impact? Innovamat is looking for someone like you About our company Mission: To ...


Innovamat - Barcelona

Publicado 10 days ago

Jefe De Mantenimiento (H/M/D) / Ilunion Hotels / Barcelona 15112024

Localidad: BARCELONA Provincia: Barcelona Empresa: ILUNION HOTELS Nº Vacantes (puestos): 1 Tipo de oferta: OPERATIVA - PRODUCCION


Ilunion Hotels - Barcelona

Publicado 10 days ago

Service Manager (Bioanalysis)

We are searching for a Service Manager with a scientific background to execute the following activities: Being the internal marketing responsible of the comp...


Kymos Group - Barcelona

Publicado 10 days ago

Built at: 2024-11-26T08:36:38.210Z