Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Consultor/A De Selección En Rrhh |

Desde Temporal Quality, especialistas en ofrecer oportunidades de éxito a personas y empresas, seleccionamos un/a Consultor/a de Selección inhouse en la zona...


Quality Temporal - España

Publicado 14 days ago

Cuiner/A 09/2024/20449 El Pont De Bar

Hotel ubicat al Pont de Bar requereix un/a cuiner/a.Imprescindible:Formació en cuina.Experiència.Carnet B de conduir i vehicle propi.Tipus de contracte: LABO...


Oficina De Treball Del Soc - España

Publicado 14 days ago

Consultor/A De Selección Inhouse En Rrhh

Desde Temporal Quality, especialistas en ofrecer oportunidades de éxito a personas y empresas, seleccionamos un/a Consultor/a de Selección inhouse en la zona...


Quality - España

Publicado 13 days ago

Tècnic/A D'Orientació Laboral - Programa Projecta'T

Coneixes algú a qui li pugui interessar? Funcions i requisits de la vacant TÈCNIC/A D'ORIENTACIÓ LABORAL - Programa PROJECTA'T La persona seleccionada s'enca...


Pimec - España

Publicado 13 days ago

Responsable Laboral

Detalles de la oferta

A LM Idiomes busquem ampliar el departament de RRHH. Cerquem un/a tècnic/a laboral amb coneixements i experiència en relacions laborals amb grau de responsabilitat i autonomia.
Les funcions son: - Reclutament i selecció de personal: gestió i publicació de les diferents vacants, definició, cribratge dels perfils competencials, entrevistes personals, proves que se'n derivin, proposta econòmica i de contractació, etc. - Participar en els processos d'acollida, benvinguda i formació del personal nou per tal de facilitar l'adaptació al lloc de treball i formació continua per la plantilla existent. - Atenció i resolució de dubtes i necessitats laborals. - Aplicació, seguiment i actualització de la normativa laboral: Pla d'Igualtat, Conveni Col-lectiu, PRL, LOPD, etc... - Comunicació d'altes i baixes del personal, modificacions de jornada, nòmines i altres tasques pròpies del departament laboral amb el suport i control de la gestoria. - Planificació i seguiment del calendari laboral. - Anàlisi del clima laboral i la satisfacció dels treballadores/es. - Anàlisi i actualització d'estratègies de millora amb report a direcció. - Participació en procediments transversals de RRHH de l'entitat. - Gestionar els diferents canals de comunicació establerts amb els professionals de l'organització. - Participar en els diferents projectes que es vagin desenvolupant des del propi departament.
- Experiència 3 anys. Es requereix experiència demostrable en el sector amb una empresa de més de 25 treballadors.
- LLICENCIATURA O ENGINYERIA
- llicenciatura o enginyeria - administració i direcció d'empreses-ciències empresarials
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b1 - llindar)
- Competències / coneixements: Condició imprescindible: Nívell d'anglès mínim nívell B2.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: Jornada intensiva en horari de matí


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-09T22:39:26.204Z