**DEFINICIÓ DEL LLOC DE TREBALL**L'Espai Situa't té com a finalitat promoure el model de salut mental comunitària al territori, per tal de facilitar l'empoderament i la recuperació de les persones amb problemes de salut mental o risc de patir-ne, les seves famílies i altres persones del seu entorn afectiu.**Principals funcions i responsabilitats**:- Atenció i acompanyament a les persones que fan demandes d' orientació i informació sobre salut mental (ex.: prestacions, teixit associatiu, habitatge, xarxa sociosanitària, etc.).- Acompanyament per a les persones i les seves famílies sobre temes de salut mental de manera que la persona atesa pugui fer servir de la millor manera els recursos i serveis comunitaris al seu abast, posant en valor les seves pròpies capacitats i integrant-se al seu entorn. S'atén de manera individual, familiar o a petits grups, en funció de la demanda.- Seguiment dels casos, si s'escau, coordinacions amb altres serveis, reorientació cap als serveis pertinents de la xarxa, i activació dels recursos necessaris, en funció de la demanda rebuda.- Detecció, assessorament i registre de vulneracions de drets.- Seguiment a les persones i famílies en situacions de major complexitat.- Seguiment de l'evolució de les necessitats no cobertes per la xarxa i elaboració d'informes.- Organitzar, impartir i avaluar les accions i formacions sobre empoderament, dinamització comunitària i suport mutu desenvolupades dintre del projecte.- Participació en el disseny i actualització, de manera col-laborativa, de materials i formacions per a l'empoderament, la dinamització comunitària i el suport mutu, en base a les necessitats detectades.- Participació activa en reunions vinculades al servei (sectorials, coordinació territorial, supervisió, i equip).- Gestió i manteniment de la base de dades, vetllant pel compliment de la legislació en matèria de protecció de dades.- Coordinació amb altres projectes i serveis de SMC per potenciar l'impacte i la sostenibilitat dels projectes en els quals participa.- Redacció i suport a l'elaboració de les memòries tècniques que s'escaiguin.- Mantenir-se actualitzat/da per les novetats del sector i de l'estat de la salut mental a Catalunya i vehicular aquests coneixements al servei i l'entitat.- Contribució a l'acompliment dels objectius globals de SMC.- Participació en els espais de treball i reflexió propis de SMC.**CONDICIONS LABORALS**:- Es tracta de l'inici d'un nou servei amb previsió fins a desembre prorrogable, la contractació podria ser indefinida.- El lloc de treball es la zona del Valles Occidental, centre de treball a Sabadell i la jornada parcial de 20h de dilluns a divendres. La jornada es pot distribuir com es vulgui mentre quedi cobert els matins dels dimecres i una tarda.Valorable carnet de conduir i disponibilitat de vehicle propi per poder moure's per la zona.- Sou brut anual de 27.000 a jornada completa, a jornada parcial a 20h s'ha de fer la part proporcional que son 13.500 eu brut anual. Conveni Acció Social Estatal amb 23 dies de vacances i 8 dies de lliure disposició.- Incorporació immediata. Bon ambient.- Perfil/Requisitos**PERFIL PERSONAL I PROFESSIONAL I COMPETÈNCIES**- Formació: titulació universitària de grau, o equivalent, en Treball Social, Psicologia o Educació Social.- Experiència laboral mínima d'uns 2 anys en posicions similars: atenció directa a persones amb problemàtica de salut mental i familiars.- Coneixements experts i demostrables en gestió de projectes.- Coneixements experts i demostrables en salut mental: model de recuperació, drets, etc.- Coneixements experts i demostrables en dinamització comunitària.- Idiomes: Català nívell C-i desitjable anglès, nívell B- Desitjable coneixement del funcionament d'organitzacions del tercer sector i del teixit associatiu, i amb experiència en tràmits i gestió de documentació.- Persona orientada a resultats i flexible. Amb sensibilitat, consciència social i gran capacitat d'entendre la realitat de diferents col-lectius vinculats a l'àmbit de la salut mental.- Persona amb vocació de servei i amb capacitat de generar relacions de confiança amb diferents persones i entorns.- Persona amb actitud positiva i propositiva. Amb interès pel treball en equip i per aportar a favor d'un bon ambient de treball, amb capacitat d'autogestió i de prendre decisions en el seu àmbit de responsabilitat (desenvolupament del servei).- Competencias- Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal- Nível- Especialista- Tipo de contrato- Media jornada- Duración- De 1 a 2 años- Salario- Entre 24.001 y 30.000 € bruto/anual- Estudios mínimos- Diplomado- Experiência mínima- Al menos 2 años- Fecha de inicio- 01/07/2024- Nº de vacantes- 1