Responsable D'Oficina Empresarial De Transició Energètica (Girona)

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica (GIRONA) Funcions i requisits de la vacant Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica (GIRONA) Amb l'objectiu de contribuir en el canvi de model energètic de les Petites i Mitjanes Empreses de Catalunya, es precisa incorporar un/a Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica per a la zona de Girona.
Funcions: Prospecció de mercat per captar empreses interessades en el projecte.
Identificar oportunitats d'eficiència energètica, implementació de renovables, comunitats energètiques i mobilitat elèctrica per a les empreses usuàries.
Presentació d'estudis de viabilitat per a les oportunitats detectades i assessorar les empreses en la presa de decisions.
Interacció amb els professionals vinculats al projecte per aconseguir i avaluar les ofertes que millor s'adaptin a les necessitats de les empreses.
Presentació de l'oferta guanyadora als usuaris.
Supervisar la traçabilitat dels processos, des de la captació d'empreses fins a la implementació de les accions acordades.
Requisits: Formació tècnica en electricitat, gas i energies renovables.
Preferiblement amb formació complementària en mercats energètics.
Coneixements profunds del mercat d'energia elèctrica i gas natural, incloent interpretació de factures i comprensió dels mercats corresponents.
Domini avançat de Microsoft Office, especialment Excel, i habilitats en gestió de bases de dades.
Experiència entre 3-5 anys realitzant funcions similars.
Idiomes: Català i Castellà a nivell alt.
Nivell mitjà d'anglès.
Es requereix una persona amb competències tècniques, analítiques, comunicatives i de gestió, a més de la capacitat d'innovació i negociació per garantir l'èxit en la captació i implementació de solucions energètiques per a les empreses.
*Com a empresa inclusiva, PIMEC està compromesa amb la diversitat i valora totes les sol·licituds sense discriminació.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Albañil/A En Barbadillo Del Mercado

Cronoshare es una plataforma online para profesionales que quieren encontrar nuevos clientes. Buscamos Albañil/a en Barbadillo del Mercado y alrededores. Per...


Cronoshare.Com - Burgos

Publicado 8 days ago

Auxiliar Administrativo Con Conocimientos En Prl

Auxiliar Administrativo con conocimientos en PRL Burgos (Burgos) Empleado Vacantes Descripción de la oferta Se necesita un Auxiliar Administrativo que cuente...


Burgosconecta - Burgos

Publicado 8 days ago

Administrativo/A Logístico

Desde la oficina RAS INTERIM GIRONA seleccionamos ADMINISTRATIVOS/AS LOGÍSTICOS  para empresa del sector  TRANSPORTE  ubicada en GIRONA. TUS RESPONSABILIDADE...


Ras Interim - Burgos

Publicado 8 days ago

Administración Bodega

¿te gustaría desarrollarte en el área administrativa en una importante bodega ubicada en los alrededores de haro? **funciones y responsabilidades**: se tra...


Grupompleo - Burgos

Publicado 8 days ago

Built at: 2024-11-24T00:39:48.820Z