Responsable D'Oficina Empresarial De Transició Energètica

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar? Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica (LLEIDA) Funcions i requisits de la vacant Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica (LLEIDA) Amb l'objectiu de contribuir en el canvi de model energètic de les Petites i Mitjanes Empreses de Catalunya es precisa incorporar un/a Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica per a la zona de Lleida.Funcions: Prospecció de mercat per captar empreses interessades en el projecte. Identificar oportunitats d'eficiència energètica, implementació de renovables, comunitats energètiques i mobilitat elèctrica per a les empreses usuàries. (Promoure el coneixement entre les empreses i fer de palanca decisòria per a que els usuaris implementin aquestes accions acompanyant-los en el procés). Presentació d'estudis de viabilitat per a les oportunitats detectades i assessorar les empreses en la presa de decisions. Interacció amb els professionals vinculats al projecte per aconseguir i avaluar les ofertes que millor s'adaptin a les necessitats de les empreses. Presentació de l'oferta guanyadora als usuaris. Supervisar la traçabilitat dels processos, des de la captació d'empreses fins a la implementació de les accions acordades. Requisits:Formació tècnica en electricitat, gas i energies renovables. Preferiblement amb formació complementària en mercats energètics. Coneixements profunds del mercat d'energia elèctrica i gas natural, incloent interpretació de factures i comprensió dels mercats corresponents. Domini avançat de Microsoft Office, especialment Excel, i habilitats en gestió de bases de dades. Experiència entre 3-5 anys realitzant funcions similars. Idiomes: Català i Castellà a nivell alt. Nivell mitjà d'anglès. Es requereix una persona amb competències tècniques, analítiques, comunicatives i de gestió a més de la capacitat d'innovació i negociació per garantir l'èxit en la captació i implementació de solucions energètiques per a les empreses. *Com a empresa inclusiva, PIMEC està compromesa amb la diversitat i valora totes les sol·licituds sense discriminació.#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Antenista En Vilanova I La Geltrú

Cronoshare es una plataforma online para profesionales que quieren encontrar nuevos clientes. Buscamos Antenista en Vilanova i la Geltrú y alrededores. Perte...


Cronoshare.Com - España

Publicado 7 days ago

Se Busca Becario Para Prácticas Como Administrativos Y Recepción - Estudiantes

Lo necesitamos para incorporación inmediata. Precisamos de becarios/as para trabajar en nuestra oficina de Calahonda, Mijas Costa para un periodo comprendido...


Elite Properties Spain - España

Publicado 23 days ago

Administración De Empresas Administrativo/A Finanzas Lleida

En ILERNA seguimos creciendo y estamos en búsqueda de nuevas personas que tengan ganas de introducirse en nuestro proyecto. Somos un centro de FP referente e...


Ilerna Fp - España

Publicado 24 days ago

Auxiliar Administratiu/Iva Centres Educatius

Auxiliars administratius/ves per cobrir una baixa per maternitat / vacances a la comarca del Segrià. Els requisits per ocupar aquest lloc de treball són: tit...


Generalitat De Catalunya - España

Publicado 7 days ago

Built at: 2024-11-23T02:18:51.732Z