Responsable D'Oficina Empresarial De Transició Energètica

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar? Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica (LLEIDA) Funcions i requisits de la vacant Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica (LLEIDA) Amb l'objectiu de contribuir en el canvi de model energètic de les Petites i Mitjanes Empreses de Catalunya es precisa incorporar un/a Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica per a la zona de Lleida.Funcions: Prospecció de mercat per captar empreses interessades en el projecte. Identificar oportunitats d'eficiència energètica, implementació de renovables, comunitats energètiques i mobilitat elèctrica per a les empreses usuàries. (Promoure el coneixement entre les empreses i fer de palanca decisòria per a que els usuaris implementin aquestes accions acompanyant-los en el procés). Presentació d'estudis de viabilitat per a les oportunitats detectades i assessorar les empreses en la presa de decisions. Interacció amb els professionals vinculats al projecte per aconseguir i avaluar les ofertes que millor s'adaptin a les necessitats de les empreses. Presentació de l'oferta guanyadora als usuaris. Supervisar la traçabilitat dels processos, des de la captació d'empreses fins a la implementació de les accions acordades. Requisits:Formació tècnica en electricitat, gas i energies renovables. Preferiblement amb formació complementària en mercats energètics. Coneixements profunds del mercat d'energia elèctrica i gas natural, incloent interpretació de factures i comprensió dels mercats corresponents. Domini avançat de Microsoft Office, especialment Excel, i habilitats en gestió de bases de dades. Experiència entre 3-5 anys realitzant funcions similars. Idiomes: Català i Castellà a nivell alt. Nivell mitjà d'anglès. Es requereix una persona amb competències tècniques, analítiques, comunicatives i de gestió a més de la capacitat d'innovació i negociació per garantir l'èxit en la captació i implementació de solucions energètiques per a les empreses. *Com a empresa inclusiva, PIMEC està compromesa amb la diversitat i valora totes les sol·licituds sense discriminació.#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Account Manager (Latvian Or Lithuanian-Speaking) - On-Site - High Tech Ht05

Job Title: Account Manager (Latvian or Lithuanian-speaking) - On-site - High Tech HT05 Job Description Experience the power of a game-changing career Want t...


Desde Concentrix - España

Publicado a month ago

Account Manager (Swedish-Speaking) - On-Site - High Tech Ht05

Job Title: Account Manager (Swedish-speaking) - On-site - High Tech HT05 Job Description Experience the power of a game-changing career Want to be part of an...


Desde Concentrix - España

Publicado a month ago

Coordinadora Administrativa

SE BUSCA UNA COORDINADORA PARA GESTIÓN DE DOS CENTROS DEPORTIVOS, EN BENALMÁDENA Y FUENGIROLA.LAS TAREAS PRINCIPALES SON DE GESTIÓN DE SOCIOS PRESENCIAL Y PO...


Desde Actividades Deportivas - España

Publicado a month ago

Recepcionista/Administrativa Bilingüe (Inglés - Castellano)

Seleccionamos para nuestro cliente, importante y reconocido Colegio Internacional bilingüe Inglés-Español ubicado en Sitges: RECEPCIONISTA/ADMINISTRATIVA/O B...


Desde Talent Brand - España

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-06T00:13:20.877Z