Responsable D'Oficina Empresarial De Transició Energètica

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica (LLEIDA) Funcions i requisits de la vacant Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica (LLEIDA) Amb l'objectiu de contribuir en el canvi de model energètic de les Petites i Mitjanes Empreses de Catalunya es precisa incorporar un/a Responsable d'Oficina Empresarial de Transició Energètica per a la zona de Lleida.Funcions:Prospecció de mercat per captar empreses interessades en el projecte.Identificar oportunitats d'eficiència energètica, implementació de renovables, comunitats energètiques i mobilitat elèctrica per a les empreses usuàries. (Promoure el coneixement entre les empreses i fer de palanca decisòria per a que els usuaris implementin aquestes accions acompanyant-los en el procés).Presentació d'estudis de viabilitat per a les oportunitats detectades i assessorar les empreses en la presa de decisions.Interacció amb els professionals vinculats al projecte per aconseguir i avaluar les ofertes que millor s'adaptin a les necessitats de les empreses.Presentació de l'oferta guanyadora als usuaris.Supervisar la traçabilitat dels processos, des de la captació d'empreses fins a la implementació de les accions acordades.Requisits:Formació tècnica en electricitat, gas i energies renovables. Preferiblement amb formació complementària en mercats energètics.Coneixements profunds del mercat d'energia elèctrica i gas natural, incloent interpretació de factures i comprensió dels mercats corresponents.Domini avançat de Microsoft Office, especialment Excel, i habilitats en gestió de bases de dades.Experiència entre 3-5 anys realitzant funcions similars.Idiomes: Català i Castellà a nivell alt. Nivell mitjà d'anglès.Es requereix una persona amb competències tècniques, analítiques, comunicatives i de gestió a més de la capacitat d'innovació i negociació per garantir l'èxit en la captació i implementació de solucions energètiques per a les empreses.*Com a empresa inclusiva, PIMEC està compromesa amb la diversitat i valora totes les sol·licituds sense discriminació.#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Presupuesto Para Empresas De Catering Para Boda

Necesito un servicio de Empresas de Catering con las siguientes características: Tipo de evento   Boda Tipo de comida y/o bebida   Picoteo, menú completo (en...


Desde Cronoshare.Com - España

Publicado 23 days ago

Administrativo/A Cost Controller

Contribuir en la estimación de costos para futuros proyectos. - Preparar informes sobre el estado financiero del proyecto o departamento, incluyendo análisis...


Desde Andal Building Technologies - España

Publicado 22 days ago

Administrativo/A Con Inglés Para Promotora

Empresa promotora internacional con oficinas en Suecia, Suiza y España quiere incorporar a su equipo de trabajo a un/a Administrativo/a, en Mijas (Málaga). ...


Desde Intalentia - España

Publicado 22 days ago

Administrative Assistant

Are you an organized, detail-oriented, and adaptable professional with a passion for providing top-notch administrative support? Joy Center, an outpatient cl...


Desde Joy Center - España

Publicado 22 days ago

Built at: 2024-10-24T02:24:56.754Z