Responsable D'Oficina Comercial De Serveis

Detalles de la oferta

El nostre client és una de les principals empreses catalanes en un tipus de servei orientat a empreses i particulars, amb una important xarxa d'oficines repartides per tot el territori català.
Per a la delegació de Barcelona, busquem al responsable d'oficina en dependència directa de la Direcció Comercial.
Aquesta figura té un component eminentment comercial i de desenvolupament de negoci, però també una mica de gestió i de lideratge d'equips.
Haurà de liderar un equip de persones, comercials i tècnics, assumint com a missió principal el manteniment i ampliació del negoci de la seva delegació.
**Funcions**:

- Cumplir i fer cumplir les directrius marcades per la central.
- Fidelitzar la cartera de clients actuals
- Dur a terme les accions comercials oportunes per tal d'incrementar la cartera de clients, liderant un equip de 3 comercials, tant entre empreses com entre particulars
- Realitzar prospecció de mercat, visitar empreses, particulars,...
- Reportar al sistema informàtic l'activitat comercial i controlar el repporting dels seus comercials
- Reunió mensual amb tot l'equip de delegats de Catalunya i la direcció comercial, per tal de proposar accions, millores, problemàtiques, nous productes,...
- Vetllar pel correcte funcionament de la seva delegació, motivació de l'equip,...

**OFERIM**:

- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable, en companyia de primer nívell i molt reconeguda.
- Interessant paquet retributiu, amb variables i bonus.
- Formació inicial intensa d'un mes.
En una prinera fase a la central i posteriorment un "tour" per d'altres oficines.
- Horari de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 de DL a DV.
Estiu de ) a 14 i de 15 a 18.
Agost intensiu fins les 15:00
- Certa flexibilitat horària
- Oficina molt cèntrica.
- Experiència en empreses de serveis
- Experiència comercial
- Capacitat de liderar petits equips de treball
- Caràcter molt comercial, gran orientació a acompliment d'objectius
- Carner de conduir i vehícle propi


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Plaça De Tècnic De Gestió A La Secretaria - Yx418

Generalitat de Catalunya - Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. Posició: 1 plaça de Tècnic de gestió a la Secretaria d'Agenda Rural. Ti...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 7 days ago

Z708 Administrativo Comercial Constructora Y Inmobiliaria

Buscamos un perfil administrativo con experiencia en el sector de la construcción y la inmobiliaria. Que sea serio/a y disponga de ciertos valores importante...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 7 days ago

(Gd957) Auxiliar Administrativo/A

Necesitamos un/a auxiliar administrativo/a para trabajar en empresa situada cerca de Torelló y realizar las siguientes funciones: Recepción. Atención al clie...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 7 days ago

Recepcionista (Sector Inmobiliario)

Estamos especializados en Investigación, Consultoría, Sistemas y Aplicaciones en Recursos Humanos. La Diferencia: La implicación con los objetivos empresaria...


Ingenieros Consultores Y Servicios De Asesoramiento, S.L. - Barcelona

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-16T05:58:42.559Z