Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Orientador/A Laboral

**Descripción**: **ASOCIACIÓN **especializada en la atención e** integración de personas con discapacidad **necesita incorporar un/a **ORIENTADOR/A LABORAL**...


Desde Grupo Arestora - España

Publicado a month ago

Charcutera Y Carnicera

Buscamos personal con experiência en carnicería y charcutería Las tareas a realizar son: - Despachar en mostrador. - Control de mermas y stock. - Realizar ...


Desde Supermercado Hijano - España

Publicado a month ago

Personal Pràctiques Al Departament De Manteniment

La empresa Mahou San Miguel situada al Polígon Industrial El Segre (Lleida) precisa incorporar un/a estudiant en pràctiques al departament de Manteniment. Pe...


Desde San Miguel, Fcas Cerveza, S.A. - España

Publicado a month ago

Responsable Departamento Personas

**Descripción de la empresa** Importante empresa de servicios de salud, con gran implantación en España y con sede en Lleida. Grupo que apuesta por una asist...


Desde Xaviroca.Com - España

Publicado a month ago

Responsable De Rrhh

Detalles de la oferta

A LM Idiomes busquem ampliar el departament de RRHH. Cerquem un/a tècnic/a laboral amb coneixements i experiència en relacions laborals amb grau de responsabilitat i autonomia.

**Les funcions son**:

- Reclutament i selecció de personal: gestió i publicació de les diferents vacants, definició, cribratge dels perfils competencials, entrevistes personals, proves que se'n derivin, proposta econòmica i de contractació, etc.
- Participar en els processos d'acollida, benvinguda i formació del personal nou per tal de facilitar l'adaptació al lloc de treball i formació continua per la plantilla existent.
- Atenció i resolució de dubtes i necessitats laborals.
- Aplicació, seguiment i actualització de la normativa laboral: Pla d'Igualtat, Conveni Col-lectiu, PRL, LOPD, etc...
- Comunicació d'altes i baixes del personal, modificacions de jornada, nòmines i altres tasques pròpies del departament laboral amb el suport i control de la gestoria.
- Planificació i seguiment del calendari laboral.
- Anàlisi del clima laboral i la satisfacció dels treballadores/es.
- Anàlisi i actualització d'estratègies de millora amb report a direcció.
- Participació en procediments transversals de RRHH de l'entitat.
- Gestionar els diferents canals de comunicació establerts amb els professionals de l'organització.
- Participar en els diferents projectes que es vagin desenvolupant des del propi departament.
- Condició imprescindible: Nívell d'anglès mínim nívell B2._

**Cerquem una persona amb habilitats socials, organitzada, amb clara orientació als resultats, pro activa, amb estabilitat emocional, gestió de la diversitat, discreta i resolutiva.**

S'ofereix l'oportunitat de formar part d'un equip dinàmic, contracte estable a jornada completa amb horari de 8h a 15h o negociable.

Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido

Salario: 18.000,00€-23.000,00€ al año

Beneficios:

- Cursos de idiomas ofertados
- Flexibilidad horaria

Horario:

- De lunes a viernes
- Flexibilidad horaria
- Turno de mañana

Experiência:

- Gestión de Recursos Humanos: 2 años (Obligatorio)

Idioma:

- Inglés (Obligatorio)

Ubicación del trabajo: Empleo presencial


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-08T07:55:50.065Z