Aquesta oferta no és del teu interès? INSCRIU-TE a la nostra BORSA de TREBALL i formaràs part de la nostra base de dades per futures ofertes!Estarem encantats de conèixer les teves motivacions i requisits de la teva feina ideal!Descripció de l'ofertaPetit hotel boutique 4* amb restaurant gastronòmic situat als voltants de L'Escala amplia el seu equip a la recerca de nou talent per encarregar-se de recepció de forma estable.Si ets una persona apassionada pel turisme que gaudeix del tracte amb el client, ets organitzada, resolutiva, amb habilitats de comunicació i tens experiència com a responsable de recepció en hotel... Et volem conèixer!Responsabilitats:- Ser la persona única responsable de l'àrea de recepció.- Acollir i rebre els clients de l'hotel.- Check in: fer el registre del client i proporcionar informació sobre les instal·lacions i serveis.- Controlar i mantenir el registre de les entrades i sortides dels clients.- Check out: preparar el compte dels clients amb les despeses addicionals i fer el cobrament.- Gestió de reserves de grups i esdeveniments.- Proporcionar atenció al client de forma presencial, telèfon o email.- Encarregar-se de la gestió de les 15 habitacions, reserves, modificacions i cancel·lacions de les habitacions per telèfon, canals online o email.- Realitzar tasques de back office (facturació, gestió d'ingressos i pagaments).- Oferir informació turística sobre els atractius locals i llocs d'interès.- Promoure les instal·lacions de l'hotel, fer les reserves pertinents.- Coordinar-se amb housekeeping, manteniment i restaurant per gestionar peticions.- Donar suport a gerència en temes de gestió documental i tasques de revenue.CONDICIONS de la posició són:- Incorporació immediata.- Contracte indefinit directe amb l'establiment.- Formació valorable: CFGS o Grau en Turisme.- Experiència mínima: +3 anys com recepcionista avançat/da, 2n de recepció o responsable, preferiblement a hotel de 4 o 5*.- Tenir coneixement en protocol, funcions de front desk i back office.- Idiomes: castellà i català (domini), anglès i francès (nivell mig-alt hostaleria).- Informàtica: Internet, correu electrònic, Office, software gestió hotelera.- Viure a l'Alt Empordà, preferiblement L'Escala o rodalies.- Disposar de carnet B i cotxe.PERFIL: Cerquem una persona responsable, amb habilitats comunicatives i facilitat per al tracte al client, polivalent, resolutiva, flexible i organitzada, que sàpiga treballar de manera autònoma i coordinada amb altres equips.Per poder valorar el teu perfil necessitem que ens adjuntis un CV actualitzat. En cas contrari, la candidatura serà descartada.#J-18808-Ljbffr