Responsable De Recepció - Hotel Boutique 4*

Detalles de la oferta

Aquesta oferta no és del teu interès? INSCRIU-TE a la nostra BORSA de TREBALL i formaràs part de la nostra base de dades per futures ofertes!
Estarem encantats de conèixer les teves motivacions i requisits de la teva feina ideal!
Descripció de l'oferta
Petit hotel boutique 4* amb restaurant gastronòmic situat als voltants de L'Escala amplia el seu equip a la recerca de nou talent per encarregar-se de recepció de forma estable.
Si ets una persona apassionada pel turisme que gaudeix del tracte amb el client, ets organitzada, resolutiva, amb habilitats de comunicació i tens experiència com a responsable de recepció en hotel... Et volem conèixer!
Responsabilitats:

Ser la persona única responsable de l'àrea de recepció.
Acollir i rebre els clients de l'hotel.
Check in: fer el registre del client i proporcionar informació sobre les instal·lacions i serveis.
Controlar i mantenir el registre de les entrades i sortides dels clients.
Check out: preparar el compte dels clients amb les despeses addicionals i fer el cobrament.
Gestió de reserves de grups i esdeveniments.
Proporcionar atenció al client de forma presencial, telèfon o email.
Encarregar-se de la gestió de les 15 habitacions, reserves, modificacions i cancel·lacions de les habitacions per telèfon, canals online o email.
Realitzar tasques de back office (facturació, gestió d'ingressos i pagaments).
Oferir informació turística sobre els atractius locals i llocs d'interès.
Promoure les instal·lacions de l'hotel, fer les reserves pertinents.
Coordinar-se amb housekeeping, manteniment i restaurant per gestionar peticions.
Donar suport a gerència en temes de gestió documental i tasques de revenue.

CONDICIONS de la posició són:

Incorporació immediata.
Contracte indefinit directe amb l'establiment.
Formació valorable: CFGS o Grau en Turisme.
Experiència mínima: +3 anys com recepcionista avançat/da, 2n de recepció o responsable, preferiblement a hotel de 4 o 5*.
Tenir coneixement en protocol, funcions de front desk i back office.
Idiomes: castellà i català (domini), anglès i francès (nivell mig-alt hostaleria).
Informàtica: Internet, correu electrònic, Office, software gestió hotelera.
Viure a l'Alt Empordà, preferiblement L'Escala o rodalies.
Disposar de carnet B i cotxe.

PERFIL: Cerquem una persona responsable, amb habilitats comunicatives i facilitat per al tracte al client, polivalent, resolutiva, flexible i organitzada, que sàpiga treballar de manera autònoma i coordinada amb altres equips.
Per poder valorar el teu perfil necessitem que ens adjuntis un CV actualitzat. En cas contrari, la candidatura serà descartada.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Responsable Magatzem

2004-2024 - Classificats i oci online, slCondicions d'ús Privacitat Cookies Atenció usuari Alta Empresa Alta Candidat Sobre Classificats.netClassificats.net ...


Etalentum Garrotxa & Ripolls - Girona

Publicado 9 days ago

Gestor/A De Tràfic

Tens experiència treballant a departament d'atenció al client? Has treballat en logística? Domines l' idioma francès? Aquesta vacant pot interessar-te! Des d...


Adecco - Girona

Publicado 9 days ago

Director/A

**La Vostra Llar****: Una nova vida, una nova llar - Blanes- Publicado hace 5 horas**La Vostra Llar - Blanes** Actualmente estamos buscando a un/a **Directo...


La Vostra Llar - Girona

Publicado 9 days ago

Responsable Instalador

HELPOINT -Es una consultoría única especializada en la selección de perfiles de oficios y profesionales cualificados. Damos cobertura a nivel nacional e inte...


Helpoint - Girona

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-11-25T07:56:20.927Z