Responsable De Recepció - Hotel Boutique 4*

Detalles de la oferta

Aquesta oferta no és del teu interès? INSCRIU-TE a la nostra BORSA de TREBALL i formaràs part de la nostra base de dades per futures ofertes!

Estarem encantats de conèixer les teves motivacions i requisits de la teva feina ideal!

Descripció de l'oferta
Petit hotel boutique 4* amb restaurant gastronòmic situat als voltants de L'Escala amplia el seu equip a la recerca de nou talent per encarregar-se de recepció de forma estable.

Si ets una persona apassionada pel turisme que gaudeix del tracte amb el client, ets organitzada, resolutiva, amb habilitats de comunicació i tens experiència com a responsable de recepció en hotel... Et volem conèixer!

Responsabilitats:

Ser la persona única responsable de l'àrea de recepció.

Acollir i rebre els clients de l'hotel.

Check in: fer el registre del client i proporcionar informació sobre les instal·lacions i serveis.

Controlar i mantenir el registre de les entrades i sortides dels clients.

Check out: preparar el compte dels clients amb les despeses addicionals i fer el cobrament.

Gestió de reserves de grups i esdeveniments.

Proporcionar atenció al client de forma presencial, telèfon o email.

Encarregar-se de la gestió de les 15 habitacions, reserves, modificacions i cancel·lacions de les habitacions per telèfon, canals online o email.

Realitzar tasques de back office (facturació, gestió d'ingressos i pagaments).

Oferir informació turística sobre els atractius locals i llocs d'interès.

Promoure les instal·lacions de l'hotel, fer les reserves pertinents.

Coordinar-se amb housekeeping, manteniment i restaurant per gestionar peticions.

Donar suport a gerència en temes de gestió documental i tasques de revenue.

CONDICIONS de la posició són:

Incorporació immediata.

Contracte indefinit directe amb l'establiment.

Formació valorable: CFGS o Grau en Turisme.

Experiència mínima: +3 anys com recepcionista avançat/da, 2n de recepció o responsable, preferiblement a hotel de 4 o 5*.

Tenir coneixement en protocol, funcions de front desk i back office.

Idiomes: castellà i català (domini), anglès i francès (nivell mig-alt hostaleria).

Informàtica: Internet, correu electrònic, Office, software gestió hotelera.

Viure a l'Alt Empordà, preferiblement L'Escala o rodalies.

Disposar de carnet B i cotxe.

PERFIL: Cerquem una persona responsable, amb habilitats comunicatives i facilitat per al tracte al client, polivalent, resolutiva, flexible i organitzada, que sàpiga treballar de manera autònoma i coordinada amb altres equips.

Per poder valorar el teu perfil necessitem que ens adjuntis un CV actualitzat. En cas contrari, la candidatura serà descartada.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Responsable Magatzem

2004-2024 - Classificats i oci online, slCondicions d'ús Privacitat Cookies Atenció usuari Alta Empresa Alta Candidat Sobre Classificats.netClassificats.net ...


Etalentum Garrotxa & Ripolls - Girona

Publicado 10 days ago

Gestor/A De Tràfic

Tens experiència treballant a departament d'atenció al client? Has treballat en logística? Domines l' idioma francès? Aquesta vacant pot interessar-te! Des d...


Adecco - Girona

Publicado 10 days ago

Director/A

**La Vostra Llar****: Una nova vida, una nova llar - Blanes- Publicado hace 5 horas**La Vostra Llar - Blanes** Actualmente estamos buscando a un/a **Directo...


La Vostra Llar - Girona

Publicado 10 days ago

Responsable Instalador

HELPOINT -Es una consultoría única especializada en la selección de perfiles de oficios y profesionales cualificados. Damos cobertura a nivel nacional e inte...


Helpoint - Girona

Publicado 10 days ago

Built at: 2024-11-25T23:40:04.626Z