Responsable De Recepció - Hotel Boutique 4*

Detalles de la oferta

Aquesta oferta no és del teu interès? INSCRIU-TE a la nostra BORSA de TREBALL i formaràs part de la nostra base de dades per futures ofertes!

Estarem encantats de conèixer les teves motivacions i requisits de la teva feina ideal!

Descripció de l'oferta Petit hotel boutique 4* amb restaurant gastronòmic situat als voltants de L'Escala amplia el seu equip a la recerca de nou talent per encarregar-se de recepció de forma estable.

Si ets una persona apassionada pel turisme que gaudeix del tracte amb el client, ets organitzada, resolutiva, amb habilitats de comunicació i tens experiència com a responsable de recepció en hotel... Et volem conèixer! Responsabilitats: Ser la persona única responsable de l'àrea de recepció. Acollir i rebre els clients de l'hotel. Check in: fer el registre del client i proporcionar informació sobre les instal·lacions i serveis. Controlar i mantenir el registre de les entrades i sortides dels clients. Check out: preparar el compte dels clients amb les despeses addicionals i fer el cobrament. Gestió de reserves de grups i esdeveniments. Proporcionar atenció al client de forma presencial, telèfon o email. Encarregar-se de la gestió de les 15 habitacions, reserves, modificacions i cancel·lacions de les habitacions per telèfon, canals online o email. Realitzar tasques de back office (facturació, gestió d'ingressos i pagaments). Oferir informació turística sobre els atractius locals i llocs d'interès. Promoure les instal·lacions de l'hotel, fer les reserves pertinents. Coordinar-se amb housekeeping, manteniment i restaurant per gestionar peticions. Donar suport a gerència en temes de gestió documental i tasques de revenue. CONDICIONS de la posició són:

Incorporació immediata. Contracte indefinit directe amb l'establiment. Formació valorable: CFGS o Grau en Turisme. Experiència mínima: +3 anys com recepcionista avançat/da, 2n de recepció o responsable, preferiblement a hotel de 4 o 5*. Tenir coneixement en protocol, funcions de front desk i back office. Idiomes: castellà i català (domini), anglès i francès (nivell mig-alt hostaleria). Informàtica: Internet, correu electrònic, Office, software gestió hotelera. Viure a l'Alt Empordà, preferiblement L'Escala o rodalies. Disposar de carnet B i cotxe. PERFIL: Cerquem una persona responsable, amb habilitats comunicatives i facilitat per al tracte al client, polivalent, resolutiva, flexible i organitzada, que sàpiga treballar de manera autònoma i coordinada amb altres equips.

Per poder valorar el teu perfil necessitem que ens adjuntis un CV actualitzat. En cas contrari, la candidatura serà descartada.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Store Manager - Platja D'Aro Teen

En Mango inspiramos y unimos mediante nuestra pasión por el estilo y la cultura. Estamos en 118 países y nuestra presencia online se extiende a más de 80 paí...


Mango - Girona

Publicado 9 days ago

Director/A Adjunto De Tienda - Espai Girones

En Mango inspiramos y unimos mediante nuestra pasión por el estilo y la cultura. Estamos en 118 países y nuestra presencia online se extiende a más de 80 paí...


Mango - Girona

Publicado 9 days ago

Area Manager

**BALLIU EXPORT** Empresa de la província de Girona dedicada a la fabricació i comercialització de mobiliari per exterior amb gran presència a nívell interna...


Commonsense Rrhh - Girona

Publicado 9 days ago

Gestor/A De Tràfic

Tens experiència treballant a departament d'atenció al client? Has treballat en logística? Domines l' idioma francès? Aquesta vacant pot interessar-te! Des d...


Adecco - Girona

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-11-24T13:41:42.637Z