Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta RESPONSABLE DE COMPRES I MAGATZEM a Província GironaSom un Hotel de 4* que cerca una persona Responsable de Compres i Magatzem, que serà qui gestionarà i coordinarà les compres i aprovisionaments de totes les diferents àrees de l'Hotel, especialment relacionades amb l'oferta de Food and Beverage.
Funcions i requisits de la vacantLes funcions principals però no limitades seran:
Gestió i coordinació de les compres i aprovisionaments de totes les diferents àrees de l'Hotel.Comunicació directa per la gestió, control de costos i planificació de compres amb Direcció i els responsables de Departament.Buscar i seleccionar proveïdors, productes i nous canals de compra.Negociació amb els proveïdors dels terminis d'entrega, preus i condicions de compra.Registrar correctament les entrades i sortides de productes i traspassos de magatzems.Recepció de les compres i atendre als proveïdors.Control administratiu i arxiu de la documentació que generen les compres (comandes, albarans, factures), en coordinació amb el dept. d'Administració.Control de l'estat de productes en els magatzems i assegurar la rotació per a evitar que els productes caduquin.Organització de l'àrea de magatzem pel que fa als aspectes operatius i funcionals.Tancaments mensuals (inventari, anàlisis de consums).Estudi i anàlisis de com disminuir els costos interns en el procés de compres amb els estàndards de qualitat corresponents.Identificació de noves oportunitats i possibilitats de millora contínua.Condicions que ofereix l'empresaFeina estable tot l'any.Un àpat al dia inclòs.Requisits mínimsDiplomatura amb titulació Administració i Gestió Immobiliària.Experiència professional relacionada amb la gestió de compres, especialment de F&B, de mínim 2 anys.Formació relacionada amb gestió de compres, inventaris i control d'existències.Formació en APPCC.Domini paquet Office.
#J-18808-Ljbffr