Responsable De Compres I Logística

Detalles de la oferta

S'incorporarà a Althaia Xarxa Assistencial Universitària de Manresa www.althaia.cat.
La Fundació Althaia gestiona recursos d'Atenció Especialitzada, Atenció Primària, Atenció Sociosanitària, Salut Mental i Salut Mutual i Privada.
Donem assistència a habitants procedents del Bages, Solsonès, Moianès així com Cerdanya i Berguedà.
Som una xarxa assistencial de referència per a més de 270.000 habitants.
Actualment disposem de 407 llits d'hospitalització d'aguts, de 60 llits de caràcter privat i de 84 places d'atenció a la dependència.
Anualment atenem aproximadament 26.000 ingressos de pacients hospitalitzats, 20.000 intervencions quirúrgiques i 2.000 parts.
Realitzem sobre 360.000 consultes externes i atenem 130.000 urgències, de les quals 3.000 de salut mental.
Som Institució docent i en el grau de Medicina i Cirurgia col·laborem amb la UIC i la UVic-UCC.
Funcions principals: Desenvolupar i implementar la política de compres i logística de l'organització.
Liderar i optimitzar les operacions de l'àrea de compres i logística, garantint l'eficiència, la qualitat i la rendibilitat del departament.
Negociar i gestionar els contractes amb proveïdors, mantenint relacions constructives i duradores.
Elaborar i fer seguiment del pressupost de compres i inversions d'equipament.
Supervisar i millorar els processos de magatzem i logística per garantir l'aprovisionament eficient dels materials i productes.
Realitzar l'anàlisi i seguiment dels consums i gestionar l'estoc de manera òptima.
Treballar estretament amb altres departaments per entendre i donar resposta a les necessitats de compra de l'organització.
Coordinar el procés de magatzem i logística i liderar el procés de digitalització i automatització de l'àrea.
Implantar mètodes de millora contínua orientats a la reducció de costos i a l'eficiència.
Gestionar i desenvolupar l'equip de professionals, fomentant un ambient de treball col·laboratiu i productiu.
Requisits mínims: Llicenciatura o Grau en administració i direcció d'empreses, economia, enginyeria o similar.
Experiència mínima de 5 anys en posicions com a responsable de compres i logística empresa del sector privat.
Es valorarà: Experiència en SAP.
Orientació als resultats.
Habilitat de comunicació i negociació.
Presa de decisions.
Lideratge i gestió de persones.
Capacitat analítica.
Capacitat de resposta i resolució.
Treball en equip.
Orientació al client intern.
S'ofereix: Contracte indefinit.
Jornada completa (1620 hores/any).
Horari de dilluns a divendres de 8 a 16h.
Salari segons conveni SISCAT.
Formació continuada i carrera professional.
Incorporació: gener.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Master Data Manager

Descripción Grupo multinacional del sector alimentación, con sede central en Barcelona, precisa incorporar: Master Data Manager (MDM) Funciones principales...


Setesca Talent - Barcelona

Publicado 12 days ago

Especialista Edi - Automoción

Desde Hays, estamos colaborando con uno de los principales fabricantes de componentes para automóviles del mundo. Actualmente cuenta con más de 350 instalaci...


Hays - Barcelona

Publicado 12 days ago

Operario/A Gestión Flota 40H Aeropuerto El Prat

Para empresa líder en el sector de la gestión de flotas de vehículos, precisamos incorporar personal como Operario/a en gestión de flota para desarrollar las...


Personal 7 Ett - Barcelona

Publicado 12 days ago

Facility Manager

funciones: - gestionar y supervisar todo lo relacionado con el área en su centro de trabajo (oficinas, almacén y taller). - aplicación de las reglas legales...


Talentiam - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-28T01:06:42.655Z