S'incorporarà a Althaia Xarxa Assistencial Universitària de Manresa www.althaia.cat. La Fundació Althaia gestiona recursos d'Atenció Especialitzada, Atenció Primària, Atenció Sociosanitària, Salut Mental i Salut Mutual i Privada. Donem assistència a habitants procedents del Bages, Solsonès, Moianès així com Cerdanya i Berguedà.Som una xarxa assistencial de referència per a més de 270.000 habitants. Actualment disposem de 407 llits d'hospitalització d'aguts, de 60 llits de caràcter privat i de 84 places d'atenció a la dependència. Anualment atenem aproximadament 26.000 ingressos de pacients hospitalitzats, 20.000 intervencions quirúrgiques i 2.000 parts. Realitzem sobre 360.000 consultes externes i atenem 130.000 urgències, de les quals 3.000 de salut mental. Som Institució docent i en el grau de Medicina i Cirurgia col·laborem amb la UIC i la UVic-UCC.Funcions principals:Desenvolupar i implementar la política de compres i logística de l'organització.Liderar i optimitzar les operacions de l'àrea de compres i logística, garantint l'eficiència, la qualitat i la rendibilitat del departament.Negociar i gestionar els contractes amb proveïdors, mantenint relacions constructives i duradores.Elaborar i fer seguiment del pressupost de compres i inversions d'equipament.Supervisar i millorar els processos de magatzem i logística per garantir l'aprovisionament eficient dels materials i productes.Realitzar l'anàlisi i seguiment dels consums i gestionar l'estoc de manera òptima.Treballar estretament amb altres departaments per entendre i donar resposta a les necessitats de compra de l'organització.Coordinar el procés de magatzem i logística i liderar el procés de digitalització i automatització de l'àrea.Implantar mètodes de millora contínua orientats a la reducció de costos i a l'eficiència.Gestionar i desenvolupar l'equip de professionals, fomentant un ambient de treball col·laboratiu i productiu.Requisits mínims:Llicenciatura o Grau en administració i direcció d'empreses, economia, enginyeria o similar.Experiència mínima de 5 anys en posicions com a responsable de compres i logística empresa del sector privat.Es valorarà:Experiència en SAP.Orientació als resultats.Habilitat de comunicació i negociació.Presa de decisions.Lideratge i gestió de persones.Capacitat analítica.Capacitat de resposta i resolució.Treball en equip.Orientació al client intern.S'ofereix:Contracte indefinit. Jornada completa (1620 hores/any).Horari de dilluns a divendres de 8 a 16h.Salari segons conveni SISCAT.Formació continuada i carrera professional.Incorporació: gener.
#J-18808-Ljbffr