Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

(C637) Senior Customer Success Engineer

What makes us Qlik? A Gartner Magic Quadrant Leader for 14 years in a row, Qlik transforms complex data landscapes into actionable insights, driving strategi...


Desde Qlik - Barcelona

Publicado a month ago

[N070] Customer Service Representative (Greek-Speaking) - On-Site

Experience the power of a game-changing career Ready to ditch the ordinary and embrace the extraordinary? We're a global technology and services leader that ...


Desde Concentrix Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Service (German Speaker) (G-903)

At Altorecruit, we are a firm specialized in executive search and selection with national and international reach. We are dedicated to connecting mid-level a...


Desde Altorecruit - Barcelona

Publicado a month ago

[Q104] | Client Success - Swedish Speaker

About the role : The Client Success team focuses on client service and retention versus business growth and development. Associates have an assigned portfoli...


Desde Gartner - Barcelona

Publicado a month ago

Responsable De Atención Al Cliente

Detalles de la oferta

Empresa que opera en el sector de la logística busca un/a responsable de atención al cliente

La persona se encargará de:

- Dar la bienvenida a los clientes
- Gestión de llamadas
- Gestión de agenda
- Gestión de correos electrónicos
- Atención al cliente

**Requisitos**:

- Buenas habilidades de relación
- Buen uso del ordenador
- Fuerte motivación y determinación
- Máxima seriedad y responsabilidad

**Oferta**:

- Contrato de duración determinada
- Jornada completa


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-04T08:08:57.651Z