Responsable D'Àrea De Gestió De Legal I De - (C756)

Detalles de la oferta

A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l'habitatge per a totes les persones, fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d'empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d'acompanyament social, promocionant les capacitats i l'autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de responsable de l'área de gestió legal i de patrimoni immobiliari FORMACIÓ: Formació reglada en dret, finances, economia, empresarials, ADE o similars.
Coneixements de normativa immobiliària.
Experiència: Tres anys d'experiència en les funcions i tasques descrites.
FUNCIONS I TASQUES: Definició, seguiment i compliment dels processos legals i administratius de captació per a la incorporació de nous habitatges, formulant propostes i informes per a valorar noves fórmules d'incorporació d'habitatges a l'entitat.
Formalització de la documentació de compra dels habitatges i dels documents de cessió o lloguer amb la propietat dels habitatges.
Exploració contínua del mercat immobiliari privat i de les alternatives que ofereix, per a les persones usuàries de l'Entitat, el parc públic d'habitatge.
Assessorament i atenció a les persones usuàries dels programes de l'entitat, explorant les seves alternatives d'accés a un habitatge i d'accés a les ajudes, prestacions i subvencions per a l'adquisició o lloguer de l'habitatge, i implementació de la mediació en els processos d'accés a l'habitatge en l'àmbit privat.
Supervisió i seguiment de la gestió dels contractes de cessió dels habitatges i de l'estat dels contractes de subministrament dels habitatges, el seu compliment.
Supervisió i seguiment del compliment de les obligacions i gestió dels contractes de cessió d'ús dels programes sense intervenció socioeducativa.
Supervisió i seguiment de la gestió de les assegurances dels habitatges, informant sobre les diferents ofertes de les companyies en atenció a l'anàlisi de contingències cobertes.
Seguiment de la viabilitat econòmica de cada habitatge i formulació de propostes per a la seva optimització com a recurs residencial.
Coordinació de l'equip humà de l'Àrea.
Seguiment del compliment dels objectius de l'àrea amb formulació dels informes de seguiment i controls que estableixi la direcció.
Suport en la preparació de sol·licituds de subvencions i ajudes vinculades als habitatges.
CONDICIONS: Jornada laboral: 38,5 hores setmanals.
Horari: 8h a 14h i dues tardes fins les 17h aprox., de dilluns a dijous.
Divendres fins a les 15h.
Contracte: indefinit.
Sou: entre els 27088.62€ i els 28189.57€ bruts anuals en funció de l'ajust competencial.
Lloc de treball: Barcelona.
Data d'incorporació prevista: juny.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Product Manager

Pickem is the world's first and only Casual F2P Sports Predictions Game (no real-dollar betting involved).Possible with signed exclusive rights from the NBA,...


Desde Pickem - Barcelona

Publicado a month ago

Assistant Head Housekeeper

The Hoxton, Poblenou | Avinguda Diagonal, 205, 08018 Barcelona, SpainWe're looking for an Assistant Head Housekeeper to join our team at The Hoxton, Poblenou...


Desde Ennismore - Barcelona

Publicado a month ago

Front Office Assistant

Company DescriptionNovotel Kuala Lumpur City CentreHotel that makes every moment matterSituated in the Golden Triangle of Kuala Lumpur, the hotel offers a co...


Desde Accor Hotels - Barcelona

Publicado a month ago

Operations Manager

This job is with Amazon, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community. Please do not contact...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-07T00:11:00.754Z