Emblemàtica masia del s.XIII, especialitzada en la celebració d'esdeveniments, ubicada en un entorn acollidor al Vallès Occidental, es troba a la recerca de responsable comercial de casaments i esdeveniments corporatius.El seu objectiu serà la gestió, cotització, organització i seguiment de clients, per tal de garantir els resultats desitjats per l'empresa i la màxima satisfacció dels clients.Serà el màxim responsable de la Masia on es realitzen uns 80 esdeveniments anuals.Si cerques tens experiència de +5 anys en organització i gestió d'esdeveniments, cerques una posició estable i vols créixer professionalment, et volem conèixer !Les teves FUNCIONS seran: Comercialització i venda de casaments i esdeveniments empresarials. Cotització, bloquejos de dates, seguiment, contractació, negociació de peticions i assistència al client. Benvinguda i acollida als clients i realització de totes les tasques de "pre" i "post" amb ells. Gestió de les degustacions i menu-testings previs al casament. Realització de les ordres de servei de l'esdeveniment amb tota la informació, incloent-hi horaris i especificacions per als diferents departaments. Realització de tasques relacionades amb la preparació de l'esdeveniment. Supervisió del dia de l'esdeveniment: assegurar una execució impecable, resoldre problemes d'últim moment i garantir un desenvolupament sense contratemps, tant amb sala com cuina. Coordinar-se amb un equip de treball compost per equip de cuina, maître i cambrers (externs), weeding planner JR i masover (jardineria i manteniment), per tal d'oferir un servei excel·lent. Selecció i supervisió dels proveïdors dels esdeveniments per garantir una execució fluida. Realització de visites guiades a clients potencials. Les CONDICIONS de la posició són: Contracte: indefinit, directe amb l'establiment. Incorporació immediata. Contracte estable, directe amb l'establiment. Horari flexible. Es requereix disponibilitat els divendres, dissabtes i diumenges per assistir i supervisar els esdeveniments. Entre setmana la persona s'haurà d'autogestionar els horaris per tal de realitzar totes les tasques de gestió i organització descrites anteriorment teletreballant. Modalitat híbrida: teletreball entre setmana i presencial caps de setmana. Salari: 35.000-40.000€ bruts/any + incentius per esdeveniment. REQUISITS: Formació mínima: ESO/EGB. Formació valorable: CFGM cuina. Experiència mínima: 5 anys gestionant esdeveniments, banquets, celebracions. Idioma: Català i castellà avançat + altres idiomes valorables. Residència a l'àrea del Vallès Occidental. Disposar de carnet i cotxe propi. PERFIL PROFESSIONAL: Es busca una persona orientada a resultats i al servei al client, organitzada, resolutiva, flexible, responsable i amb capacitat de negociació i per treballar sota pressió. IMPORTANT #J-18808-Ljbffr