Emblemàtica masia del s.XIII, especialitzada en la celebració d'esdeveniments, ubicada en un entorn acollidor al Vallès Occidental, es troba a la recerca de responsable comercial de casaments i esdeveniments corporatius.
El seu objectiu serà la gestió, cotització, organització i seguiment de clients, per tal de garantir els resultats desitjats per l'empresa i la màxima satisfacció dels clients.
Serà el màxim responsable de la Masia on es realitzen uns 80 esdeveniments anuals.
Si cerques tens experiència de +5 anys en organització i gestió d'esdeveniments, cerques una posició estable i vols créixer professionalment, _et volem conèixer_!
Les teves **FUNCIONS** seran:
- Comercialització i venda de casaments i esdeveniments empresarials.
- Cotització, bloquejos de dates, seguiment, contractació, negociació de peticions i assistència al client.
- Benvinguda i acollida als clients i realització de totes les tasques de "pre" i "post" amb ells.
- Gestió de les degustacions i menu-testings previs al casament.
- Realització les ordres de servei de l'esdeveniment amb tota la informació, incloent-hi horaris i especificacions per als diferents departaments.
- Realització de tasques relacionades amb la preparació de l'esdeveniment.
- Supervisió del dia de l'esdeveniment: assegurar una execució impecable, resoldre problemes d'últim moment i garantir un desenvolupament sense contratemps, tant amb sala com cuina.
- Coordinar-se amb un equip de treball composat per equip de cuina, maître i cambrers (externs), weeding planner JR i masover (jardineria i manteniment), per tal d'oferir un servei excel-lent.
- Selecció i supervisió dels proveïdors dels esdeveniments per garantir una execució fluida.
- Realització de visites guiades a clients potencials.
Les **CONDICIONS **de la posició són:
- Contracte: indefinit, directe amb l'establiment.
- Incorporació immediata.
- Contracte estable, directe amb l'establiment.
- Horari flexible. Es requereix disponibilitat els divendres dissabtes i diumenges per assistir i supervisar els esdeveniments. Entre setmana la persona s'haurà d'autogestionar els horaris per tal de realtizar totes les tasques de gestió i organització descrites anteriorment teletreballant.
- Modalitat híbrida: teletreball entre setmana i presencial caps de setmana.
- Salari: 35.000-40.000€ bruts/any + incentius per esdeveniment.
REQUISITS:
- Formació mínima: ESO/EGB.
- Formació valorable: CFGM cuina.
- Experiència mínima**:5 anys** gestionant esdeveniments, banquets, celebracions
- Idioma: Català i castellà avaçat + altres idiomes valorables.
- Residència a l'área del Vallès Occidental.
- Disposar de carnet i cotxe propi.
PERFIL PROFESSIONAL:
- Es busca una persona orientada a resultats i al servei al client, organitzada, resolutiva, flexible, responsable i amb capacitat de negociació i per treballar sota pressió.
**IMPORTANT