El Servei de Teleassistència de UTE ASISPA-SUARA ofereix atenció immediata les 24 hores del dia, a través d'un sistema tecnològic que connecta a les persones usuàries amb una Central d'Atenció des del qual s'atenen les necessitats sorgides en el domicili.
Aquest servei té com a objectiu ajudar a les persones majors, amb discapacitat o dependència perquè puguin continuar vivint en el seu domicili, amb seguretat i reduint el risc d'aïllament. A més d'actuar en casos d'emergència, el servei també actua de manera preventiva mantenint un contacte telefònic continu amb la persona usuària.
A la UTE ASISPA-SUARA busquem un/a Responsable Centre d'Atenció per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona. Es tracta d'un lloc vacant.
Si vols forma part d'un projecte social que cuida de les persones, contribuint al benestar d'altres. Envia'ns el teu currículum!
Missió:Gestionar els recursos humans i materials del Centre d'Atenció (CA) per a garantir la gestió eficaç de les comunicacions i la mobilització dels recursos necessaris (propis o aliens) que cada situació d'emergència requereixi, segons les directrius marcades per la Direcció del Servei.
Funcions del rol:Identificar les necessitats del servei per a dissenyar programes i processos d'atenció a l'usuari/a i de col·laboració interna, elaborant els protocols d'actuació precisos per a fer-los efectius.Implementar i establir mecanismes d'avaluació de l'efectivitat dels processos interns i realitzar ajustos que permetin la seva millora contínua.Desenvolupar i implementar sistemes d'avaluació de l'eficàcia dels programes d'atenció a l'usuari/a, proposant actuacions per a la seva millora contínua.Brindar suport actiu i oportú a Operadors/as de CA i Supervisors/as per a mantenir l'eficiència i efectivitat en les operacions del servei.Organitzar, supervisar i liderar de manera proactiva l'organització i realització de reunions periòdiques amb el personal del servei, propiciant la participació d'informació.Dur a terme la supervisió i gestió de les actuacions de manteniment preventiu i correctiu del programari i maquinari de TAD, vetllant pel seu òptim estat operatiu per a assegurar la continuïtat i eficàcia dels processos del servei.Supervisar l'ús dels recursos i equips, assegurant que s'utilitzin de manera adequada i eficient.Establir i controlar els estocs de seguretat d'equipament, assegurant la disponibilitat oportuna dels mateixos per al normal desenvolupament del servei.Analitzar les incidències rellevants sorgides en l'atenció desenvolupada des del Centre d'Atenció.Participar en la selecció del personal involucrat en els processos generats pel Servei, garantint una selecció acurada i precisa que compleixi amb els requisits i estàndards de qualitat establerts.Supervisar de forma coordinada els recursos i processos realitzats pels professionals de tots dos equips (intervenció domiciliària i centre d'atenció).Plantejar objectius als integrants del Servei. Realitzar seguiment d'Indicadors de processos i objectius de millora.Realitzar seguiment del compliment dels objectius per part de l'equip, així com establir accions de millora en les persones al seu càrrec.Establir un sistema de gestió de reclamacions i assegurar el seu compliment amb la finalitat de registrar, rastrejar i gestionar les reclamacions i queixes d'usuaris/as i familiars.Si escau, determinar les actuacions correctives i analitzar l'efectivitat de les mesures preses en resposta a les reclamacions rebudes.Participar i promoure la participació dels equips de treball en el desenvolupament de nous programes i en la definició de protocols conjunts d'actuació amb la resta dels serveis i agents.Complir amb les obligacions legalment establertes, per a les/els treballadores/és, en matèria de prevenció de riscos laborals.Treballar estratègies amb les persones al seu càrrec que promoguin condicions adequades de clima laboral.Asegurar que el personal a su cargo utilice adecuadamente los equipos de trabajo y de protección proporcionados, con el fin de garantizar la seguridad tanto del personal como de los usuarios y sus familiares.Cooperar amb la Direcció per a mantenir unes condicions de treball segures i avisar immediatament en cas d'identificar alguna desviació.Fomentar una comunicació oberta i clara entre els membres del equip, incloent la celebració de reunions regulars per discutir el progrés del treball, resoldre problemes i compartir informació rellevant.Promoure la col·laboració i el treball en equip entre el personal.
#J-18808-Ljbffr