Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

(Hu435) - Recruiter 360ª

Desde ALN Consulting estamos seleccionando un/a recruiter 360ª para importante empresa del sector de los RRHH. En dependencia de la Dirección Regional, la mi...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 12 days ago

Yei-610 Técnico/A De Recursos Humanos

¿Presentas experiencia como técnico/a de recursos humanos?¿Te gustaría trabajar en una empresa líder en su sector?Si has respondido de manera afirmativa, en ...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 12 days ago

Recruiter 360ª

Desde ALN Consulting estamos seleccionando un/a recruiter 360º para importante empresa del sector de los RRHH. En dependencia de la Dirección Regional, la mi...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 12 days ago

(Qbf-51) Técnico/A De Prevención De Riesgos Laborales En Miranda De Ebro

La persona seleccionada realizará las siguientes funciones: Realización Evaluaciones de Riesgos. Realización Planes de Seguridad. Observación de los trabajos...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 12 days ago

Responsable Área Laboral

Detalles de la oferta

El nostre client és un grup empresarial del sector serveis amb una trajectòria de més de 40 anys en el seu segment d'activitat, posicionat com a líder a la província de Girona i amb una àmplia base de clients satisfets. Degut a la fase de creixement en què es troba, precisa incorporar, a la seva oficina de Girona, un/a:
**Responsable Laboral**

Reportant a la direcció corporativa del servei de RRLL i coordinant-se amb la resta d'unitats de gestió laboral de l'área, la persona a incorporar es responsabilitzarà de:

- Coordinar l'equip a càrrec seu.
- Assessorar la cartera de clients assignada en matèria laboral.
- Confeccionar nòmines.
- Gestió d'altes, baixes i modificacions de jornada.
- Liquidació de TC1 i TC2.
- Tramitació de certificats d'empresa i vida laboral.
- Càlcul i tramitació de jubilacions i expedients d'incapacitat temporal.
- Càlcul, gestió i tramitació d'acomiadaments, indemnitzacions, amonestacions i/o expedients disciplinaris.
- Anàlisi i estudi de la normativa laboral vigent.
- Interpretació de convenis col-lectius i la seva aplicació a l'empresa.
- Redacció i revisió de contractes de treball.

**Requisits**:
Per ser considerat/ada per a aquest lloc, has de comptar amb almenys 2 anys d'experiència en rols similars, demostrant el teu coneixement i habilitats en l'elaboració de nòmines, cotitzacions a la seguretat social, negociació col-lectiva, acomiadaments i jubilacions.

El nívell de formació ideal és universitari, amb especial èmfasi en Relacions Laborals, Administració i Direcció d'Empreses, Ciències Empresarials, Dret o similar.

**Avantatges**:
Aquesta posició està ubicada a Girona i requereix una presència del 100% de la jornada laboral a les instal-lacions de l'empresa. A canvi, el nostre client ofereix:

- Ambient de treball dinàmic, col-laboratiu i orientat al client.
- Estabilitat laboral i projecció professional a llarg termini.
- Retribució acord amb l'experiència i les funcions del lloc.
- Formació contínua i accés a nous reptes i responsabilitats.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2025-01-21T02:25:59.183Z