Responsable Administració I Comptabilitat

Detalles de la oferta

Cerquem persona responsable del departament de comptabilitat, administració i finances per a empresa transport i logística en la nostra delegació central a Barcelona (altres delegacions: Madrid i properament la zona del Vallès Barcelonès).
Jornada completa de dilluns a divendres, horari: 9 a 18h, equip de 2-3 persones per coordinar, participació a mig-termini en comité de direcció.
Tram salarial entre 24k-30k segons el perfil.
Imprescindible: Gestió Equips (+1 any), formació área administrativa/comptable, domini Microsoft excel i nívell mín B2 anglès (no requereix certificació pero si hi haurà prova).
Coordinació del cicle de cobrament/pagament, conciliacio bancària, control i auditoria de costos, tancaments mensuals comptables, coordinació/supervisió i millora de les funcions d'equip.
- Experiència 1 anys.
Gestió equips Treball al sector Administratiu/comptable/financer
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- títol fp de grau superior - administració
- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: Lideratge, persona ressolutiva, capacita organització, adaptació al canvi, flexibilitat, persona assertiva i bona comunicadora, disciplinada.
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '2000' fins a '2500'
- Altres beneficis: Contracte temporal inicial de 6 mesos pero el lloc de treball es estable.
A posteriori es fa altres formules de contracte fins a l'indefinit.
Possiblitat a mig-termini de jornades de teletreball i flexibilitat horària amb programació prèvia.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Plaça De Tècnic De Gestió A La Secretaria - Yx418

Generalitat de Catalunya - Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. Posició: 1 plaça de Tècnic de gestió a la Secretaria d'Agenda Rural. Ti...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 4 days ago

Z708 Administrativo Comercial Constructora Y Inmobiliaria

Buscamos un perfil administrativo con experiencia en el sector de la construcción y la inmobiliaria. Que sea serio/a y disponga de ciertos valores importante...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 4 days ago

(Gd957) Auxiliar Administrativo/A

Necesitamos un/a auxiliar administrativo/a para trabajar en empresa situada cerca de Torelló y realizar las siguientes funciones: Recepción. Atención al clie...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 4 days ago

Recepcionista (Sector Inmobiliario)

Estamos especializados en Investigación, Consultoría, Sistemas y Aplicaciones en Recursos Humanos. La Diferencia: La implicación con los objetivos empresaria...


Ingenieros Consultores Y Servicios De Asesoramiento, S.L. - Barcelona

Publicado 4 days ago

Built at: 2025-01-13T11:52:20.578Z