Responsable Administració a Girona Suport a la CAP d'Administració: Participar a les reunions d'EGIC amb actitud resolutiva i propiciant la innovació en els processos, quan procedeixi. Elaboració de pressupostos. Elaborar els informes i tancaments mensuals. Analitzar l'origen de les desviacions pressupostaries. Gestió integral del F-Alta nou servei. Processos de compres/vendes Participar del procés de compra agrupat i avaluació de proveïdors, quan així ho designi la Cap d'administració. Control i seguiment del procés de facturació dels drets pendents de cobrament, quan així ho designi la Cap d'administració. Suport a línies productives Actuar com a enllaç amb Cap d'Administració, prèvia anàlisi, de les necessitats detectades per les direccions de centre. Resoldre qualsevol incidència administrativa i logística que li plantegin les direccions dels centres i/o buscar el canal per resoldre-ho. Coordinació amb l'administrativa serveis, per planificar accions formatives i seguiment de les desviacions del pressupost Infocentre. Reformulació dels canals administratius, formularis i circuïts dels serveis en actiu, sempre que sigui necessari. Dirigir i formar al personal administratiu que s'incorpora a les entitats de les seves unitats de serveis. Suport als expedients de recerca de fons Coordinar-se amb la persona responsable del departament de recerca, per millorar l'anàlisi i justificació de convocatòries. Seguiment, aplicació i justificació dels fons provinents de les subvencions extraordinàries. Seguiment dels drets pendents de cobrament. Coordinació i suport als equips de recerca de fons operatius. Gestió econòmica i administrativa Conèixer a fons i amb profunditat tots els serveis que desenvolupa la/les entitat/s al seu càrrec, així com les necessitats que aquestes puguin tenir. Conèixer els objectius anuals de la seva entitat, tant pel que fa a millores en els serveis com nous projectes. Exercir la direcció funcional de les persones al seu càrrec. Conèixer les interrelacions entre la/es Entitat/s i els departaments del grup, amb l'objectiu de poder dinamitzar la resolució de qualsevol incidència que se li presenti. Vetllar perquè les dades de tresoreria agrupada reflecteixin les necessitats reals a curt termini. Suport a les tasques d'auditoria econòmica. Coordinació tècnica i de processos amb el/la cap d'administració. A continuació et detallem què estem buscant: Diplomatura o llicenciatura en ciències Empresarials o afins. Cicle de grau superior d'Administració i finances. Experiència de 3 anys en àrees administratives/econòmiques. Coneixements: Imprescindible coneixement del programa Navision. Bàsic de la legislació vigent en matèria econòmica. Es imprescindible coneixements en gestió pressupostària. Català i castellà escrit i parlat correctament. I què oferim? Incorporar-te a una xarxa d'entitats socials que vetlla pel desenvolupament dels col·lectius més desafavorits.
Contracte fix al 100% de la jornada de 39 hores setmanals.
Horari que et permetrà conciliar vida personal i laboral de dilluns a divendres de matins i una tarda a la setmana.
La categoria de Responsable d'Area II 1.921,30 bruts mensuals x 14 pagues = 26.898,2€.
T'interessa? Inscriu-te! T'estem esperant ;)
#J-18808-Ljbffr