Referent en gestió econòmica i sostenibilitat Almena Feminista es una cooperativa de l'Economia Social i Solidària sense ànim de lucre que treballa en l'abordatge de les violències masclistes i la transversalització de la perspectiva de gènere fent incidència política des d'una perspectiva de drets, feminista, interseccional i antiracista.
A Almena necessitem una persona que, juntament amb l'equip, aporti talent, coneixement i motivació, sent clau en la gestió econòmica i sostenibilitat de la cooperativa.
Ha de ser una persona feminista, motivada pels projectes socials, amb capacitat per treballar en equip i amb una bona experiència en tasques similars a les que haurà de desenvolupar a la nostra cooperativa.
Les principals funcions seran: Seguiment i justificació econòmica de projectes subvencionats, molts dels quals són cooperació al desenvolupament.
Específicament: - Control documental de les despeses i ingressos associats.
- Actualització i presentació de las eines de seguiment i justificació de les diferents finançadores.- Seguiment i relació amb les contraparts.
- Preparació i seguiment de las auditories econòmiques.- Relacions i gestió econòmic-administrativa amb finançadores i contraparts.- Suport a la elaboració de pressupostos de nous projectes.
Tasques de control i d'administració, gestió econòmica de la cooperativa i dels seus projectes:- Seguiment i gestió del pressupost de la cooperativa, utilitzant las eines establertes però proposant noves eines per la millora continua.
- Control de resultats i recursos assignats.- Gestió i control de tresoreria.- Facturació i gestió d'ingressos i despeses de la cooperativa.- Seguiment comptable de la cooperativa, en coordinació amb la gestoria comptable i fiscal i amb la gestoria laboral, i notaria.- Control i gestions bancàries.
Relació amb els altres proveïdores i suport en altres aspectes d'administració i gestió, com:- Prevenció de riscos.
- Protecció de dades.
- Assegurances.- Control horari.
- Gestió de l'espai i dels equipaments i compres.- Contractes mercantils.
Coordinació amb altres membres de l'equip en la gestió dels projectes.
Requisits: - Estudis universitaris en matèria econòmica.- Experiència mínima de tres anys en el seguiment i gestió de projectes a nivell econòmic, preferentment de cooperació.- Experiència mínima de tres anys amb entitats en tasques i funcions similars a les descrites.- Domini eines informàtiques de gestió i administració, imprescindible Excel.- Es valorarà formació en àrees relacionades amb l'ESS i/o el sector social.- Es valorarà compromís i activisme social.- Es valorarà la integració de una perspectiva de sostenibilitat ambiental en el marco dels ODS.
Qualitats personals : - Capacitat de treballar autònomament.
- Planificació i anticipació.- Precisió i atenció als detalls.- Treball en equip.- Gestió de l'estrès.
S'ofereix: - Contracte laboral indefinit amb jornada completa de 38,5 hores.- Salari de 24.516€ bruts anuals, segons conveni d'Acció Social.
- Possibilitat d'horari flexible (a concordar) i teletreball parcial.- Incorporació immediata.- Possibilitat d'incorporació com a sòcia treballadora de la cooperativa.