Referent Econòmic Administratiu-Va

Detalles de la oferta

ALZHEIMER CATALUNYA FUNDACIO és una entitat sense ànim de lucre que treballa des del 1988 amb la missió de donar suport, orientació i visibilitat a la persona amb demència i a tot el seu entorn. Ho fem des del respecte a la dignitat de la persona i la defensa dels seus drets perquè visquin sempre amb la màxima qualitat.Per dur a terme la nostra missió, hem desenvolupat 3 àrees diferenciades per donar suport i cobertura tant a la persona diagnosticada, com a les famílies i als professionals que hi treballen en l'entorn de la persona:Àrea Persona i Família: Desenvolupem activitats i serveis per a les famílies de les persones afectades d'algun tipus de deteriorament cognitiu.Formació i Consultoria: Formem i acompanyem als professionals del sector.Ajudar i Protegir: Oferim suport a la persona afectada que no disposa dels suports adequats per a la seva cura.És per a aquesta àrea d'Ajudar i Protegir que obrim un procés de selecció per cercar un professional com a REFERENT ECONÒMIC. EL Programa Ajudar i Protegir està integrat per un equip de professionals amb sensibilitat i capacitat que es dedica a acompanyar a la persona amb deteriorament cognitiu en situació de vulnerabilitat i/o maltractament, des de l'ajuda, la protecció i la defensa dels seus drets.El lloc de treball s'ubica dins de l'Àrea Administrativa-econòmica, encarregada de la planificació gestió econòmica i patrimonial de les persones ateses en coordinació amb les altres àrees, àrea social i jurídica.REQUISITSEstudis mínims Grau Mig en Administració i/o Gestió.No imprescindible, experiència de 2 o més anys en tasques administratives vinculades a l'economia de les persones.Català i castellà bilingüe tant a nivell oral com escrit.Anglès B2-First (no és imprescindible però es valorarà positivament).Domini d'eines informàtiques a nivell avançat (Paquet office, programes de comptabilitat bàsica i CRM).Disponibilitat immediata per a la incorporació.COMPETÈNCIES I HABILITATSImprescindible compromís i vocació autèntica per la missió, visió i valors de l'entitat.Planificació i organització.Iniciativa.Treball en equip.Orientació a l'usuari.Comunicació.Flexibilitat.OFERIMContracte indefinit.Jornada inicial de 30 hores setmanals amb possibilitat d'ampliació a jornada complerta.Centre de treball: Barcelona, cèntriques i ben comunicades.Flexibilitat horària (marge entrada/sortida).Retribució segons Conveni acció social estatal, grup professional 3 (19.506,12 euros bruts anuals / 12 pagues a jornada complerta).Formació interna.Incorporació a una entitat amb més de 35 anys de trajectòria consolidada en plena fase de creixement i diversificació.INTERESSATS/ADESEnviar C.V. i carta de presentació a ****** amb la referència REFECO.Data límit presentació C.V.: 31 d'octubre de 2024.Data prevista incorporació: Desembre 2024.Només es donarà resposta a les candidatures pre-seleccionades.FUNCIONSPel que fa als casos dels que serà referent:Crear Carpeta física i informàtica per als nous casos, guardar la documentació judicial.Presentació i resolució incidències amb administracions, seguretat social i Generalitat.Sol·licitud nota registral de finques i sol·licitud canvi de residència fiscal.Presentació bancs i caixes i seguiment fins tenir accés a la informació.Presentació amb altres organitzacions: administració finques, advocats, gestories.Elaboració del inventari inicial i enviament al servei jurídic per a la seva presentació.Gestió de tota la documentació judicial en cas de canvi de càrrec de persones.Control de registre de factures, saldos i productes financers, i registrar moviments bancaris al programa comptable.Elaboració i seguiment de pressupostos.Recollida mensual d'extractes bancaris.Gestió documentació per a presentació de la renta anual.Altes, baixes i gestions bancàries en relació als rebuts.Recollida correu postal a domicilis no habitats si és necessari.Tasques d'atenció a visites i recepció de trucades.Pel que fa a l'equip de treball:Dependrà del Cap d'àrea econòmica del que rebrà supervisió i recolzament.Es coordinarà amb l'àrea social per cobrir les necessitats bàsiques de la persona i prendre decisions sobre nous serveis.Col·laborarà amb l'àrea jurídica per preparar i enviar documentació de cada cas per al jutjat.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Requisitos

Business Account Specialist (B2B)

What is Exoticca? Exoticca is a pioneering online travel agency that has revolutionized the conception, production, and e-commerce of long-distance dream tri...


Exoticca - Barcelona

Publicado 13 days ago

Empresa De Reformas De Piscinas En Sant Just Desvern

Cronoshare es una plataforma online para profesionales que quieren encontrar nuevos clientes. Buscamos Empresa de Reformas de piscinas en Sant Just Desvern y...


Cronoshare.Com - Barcelona

Publicado 13 days ago

Mediador/A Intercultural Chino -Vacaciones Diciembre-

- Interpretación y traducción de conversaciones entre personal sanitario y pacientes de habla china - Mediación en las gestiones de usuarios/as-pacientes chi...


Eulen Servicios Sociosanitarios, S.A. - Barcelona

Publicado 13 days ago

Manipulación De Cajas De Ropa Turno 6-14H Incorporación Martes 19/11

Empresa situada en Sant Cugat precisa incoraporar de forma inmediata personal para manipulación de cajas de ropa. Se debe tener experiencia previa como mozo ...


Quality Temporal - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-28T19:53:05.491Z