Des de Marlex estem ampliant l'equip. Si t'apassionen els RRHH, la gestió d'equips i la captació de negoci en l'àmbit B2B i estàs buscant nous reptes professionals: et volem conèixer! Estem buscant incorporar un/a Recruiting Area Manager.Quina seria la teva missió a l'empresa?La persona seleccionada, en dependència de la Direcció Regional i de Negoci s'encarregarà de:Captar i fer seguiment de prospectes i clients de l'àrea.Liderar un equip de vàries persones d'una regió.Garantir el bon funcionament de l'equip i el compliment dels objectius mensuals establerts.Motivar i incentivar l'equip per tal d'optimitzar el seu rendiment.Realitzar reunions periòdiques grupals i individuals amb cada membre de l'equip per avaluar el seu rendiment i aplicar possibles accions de millora.Garantir un alt nivell de satisfacció dels clients de la regió.Ser responsable de la gestió de processos de selecció dels clients més estratègics, contribuint directament en la facturació mensual com la resta de recruiters de l'equip.Què s'ofereix?Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.Requisits:Ets el/la candidat/a ideal si...Comptes amb experiència en vendes i captació de clients B2B.Comptes amb experiència en selecció de personal.T'apassionen les persones i la gestió d'equips.Tens una experiència laboral mínima de 4 anys.Disposes de carnet de conduir i vehicle propi.Et consideres una persona proactiva, amb iniciativa i enèrgica. No t'espanta un no per resposta.Resideixes a la comarca del Gironès i/o la Garrotxa.#J-18808-Ljbffr