Imprescindible estar en possessió del Certificat de discapacitat física i/o sensorial en un grau igual o superior al 33%. Què busquem?En el Centre Especial de Treball de l'Associació Catalana d'Esclerosi Múltiple (femcet) busquem un/una recepcionista per a cobrir una baixa temporal a les nostres instal-lacions de Barcelona ciutat.
Tasques a desenvoluparAtenció de trucades externes i internes del femcet.Atendre a missatgers i correu extern.Prendre nota de les trucades rebudes (persona, empresa, hora i missatge) per transferir la informació a la persona interessada.Atendre a les visites quan arriben i tenir cura de que la recepció i les sales de reunions estiguin en condicions òptimes.Tancar la porta principal al acabar el torn de feina, supervisar que s'ha tancat la climatització i totes les llums, així com les portes d'accés i guardar les claus.Gestionar les possibles tasques de manteniment que li siguin encomanades per direcció (trucada als operaris i/o cerca d'aquests, gestió d'albarans i registre corresponent), així com pactar les dates de visita i responsabilitzar-se de que es solucionen els temes a reparar i/o mantenir.Responsable de portar el correcte control de tots els manteniments als registres del sistema de gestió de qualitat i portar-los al dia.Tasques administratives varies que li pugui assignar direcció de suport.Què s'ofereix?Tipus contracte: temporal de substitució per baixa IT.Durada contracte: supeditada a temporalitat baixa IT.Tipus jornada: completa de 38,5h setmanals.Horari: de dilluns a dijous de 09.00 a 14.00 i de 15.00 a 18.00.
Divendres de 09.00 a 15.00.Salari brut anual: 15.900€.Número pagues: 12.Incorporació: immediata.Perfil/RequisitosFormació, coneixements i experiènciaFormació acadèmica: mínim de graduat escolar i/o similar, valorables qualsevol altra formació superior.Comprensió, expressió i escriptura correctes del català i castellà.Valorable coneixement de la llengua anglesa.Experiència: mínim de 1 any en una feina similar d'atenció al públic i/o telefònica.Disponibilitat per a treballar jornada completa.Disponibilitat per a treballar de manera 100% PRESENCIAL a Barcelona ciutat.Persona amb bones habilitats comunicatives, polivalent i amb alta orientació al client.RequisitsTenir orientació a les persones y voluntat de servei per a poder mantenir un tracte educat i deferent envers totes les persones treballadores i usuàries que puguin passar per la recepció del femcet.Proactivitat i iniciativa.Capacitat de gestionar-se per a realitzar diverses tasques al mateix temps.Persona responsable i atenta, mantenint un estat correcte tant pel que fa al vestuari com a la netedat i a la cura del seu aspecte personal.CompetenciasAnalizar y resolver problemas.Iniciativa y autonomía.Capacidad de aprendizaje.Organización y planificación.Fiabilidad técnica y personal.Comunicación interpersonal.Diplomacia y "saber estar".NívelEmpleado
Tipo de contratoJornada completa
DuraciónSin especificar
SalarioEntre 12.000 y 18.000 € bruto/anual
Estudios mínimosEducación Secundaria Obligatoria
Experiência mínimaAl menos 1 año
Fecha de inicio07/10/2024
Fecha finalización de la actividad06/10/2025
Nº de vacantes1
#J-18808-Ljbffr