Recepcionista - (T-425)

Detalles de la oferta

Recepcionista per gestoria Experiència en l'ocupació: 12 mesos Contracte: indefinit Horari: De 9 a 13h i de 15 a 19h Imprescindibles: Coneixements d'informàtica Atenció al client Recepció de trucades Resolució d'incidències Tasques: Tasques relacionades amb la recepció d'una gestoria Atenció al client Recepció de trucades Tasques auxiliars administratives de recolzament al departament d'incidències Formació mínima: Primera etapa d'educació secundària amb títol Competències / Coneixements: Coneixements del paquet Office i correu electrònic Salari: Mensual brut 1420 #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 17 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 17 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 17 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 17 days ago

Built at: 2024-11-14T01:49:56.924Z