Recepcionista Oficines

Detalles de la oferta

Directora de Persones, Organització i Comunicació.
Consultora estratègica de Recursos Humans A Ribas Àlvarez busquem una persona organitzada, resolutiva i amb excel·lents habilitats comunicatives per incorporar-se com a Recepcionista.
Aquesta posició està centrada en la recepció de visites, la gestió de paqueteria i altres tasques administratives, sent un suport puntual a la centraleta telefònica, però no assumint-ne la gestió principal.
La missió principal del lloc és garantir l'atenció eficient i professional tant a clients interns com externs, així com assegurar el correcte funcionament de la logística relacionada amb la recepció.
Responsabilitats principals: Recepció de visites: Filtrar i atendre les visites, assegurant una correcta atenció i acompanyant-les fins al seu destí en cas de ser necessari.
Gestió de la logística de recepció: Coordinar la missatgeria i el correu extern, assegurant l'entrada i sortida eficient d'informació i materials.
Seguiment d'alguns serveis interns.
Atenció als proveïdors o personal extern que visita les nostres instal·lacions o venen a fer algunes tasques de manteniment extern.
Altres tasques de suport administratiu o de gestió.
Formació acadèmica: Estudis de CFGM d'Administració o formació en atenció al client.
Experiència: Es valorarà experiència prèvia en tasques similars.
Competències tècniques: Domini d'eines d'ofimàtica.
Idiomes: Català i Castellà bilingüe.
Habilitats personals: Capacitat d'organització i gestió del temps.
Habilitats comunicatives i d'atenció al client.
Proactivitat i resolució de problemes.
Projecte estable en empresa referent en el seu sector.
Un entorn de treball dinàmic i col·laboratiu.
Jornada completa amb horari estable: 40h setmanals, de dilluns a dijous de 8-18h i divendres de 8 a 14.30h.
Estiu de finals de juliol a mitjans de setembre, intensiu de 8 a 14h.
Opció de jornada reduïda: També es valoraran candidatures amb disponibilitat de jornada parcial, dins l'horari indicat.
Data d'incorporació: febrer 2025.
Ubicació: Girona ciutat.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Mozos/As Almacén Sector Alimentación [Vkv-233]

¿Estás buscando una nueva oportunidad laboral? ¿Quieres trabajar en una importante empresa del sector de la pastelería situado en Bonmatí?¿Tienes experiencia...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

23319 - Recepcionista Administratiu/Va [Oe-725]

Important empresa de serveis de neteja de la zona de la Selva , necessita incorporar a plantilla una recepcionista a les seves oficines de Riudellots de la S...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

(Ptz-263) - Responsable De Centro - Recambios Y Posventa

Descripción¿Tienes formación en mecánica o electromecánica de automoción y gestión de empresas? ¿Tienes experiencia en el área de posventa en concesionarios ...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

B-226 | Agente Profesional

OPORTUNIDAD: Ampliamos Dpto. para 2023 con trabajo estable. Estamos interesados en una persona con valía para el asesoramiento presencial a clientes, y que p...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

Built at: 2025-01-15T10:46:27.431Z