Busquem una persona amb bons dots comunicatius, polivalent, resolutiva, organitzada i habituada al tracte amb el client.
La persona seleccionada es farà càrrec principalment de les següents funcions: - Atenció personal i telefònica de la centraleta i filtratge de les trucades - Recepció i resposta als client i a les possibles visites. - Control de missatgeria, recepció i distribució del correu, tant electrònic com convencional, faxos i entrega de documents, burofax i cartes certificades. - Arxiu de documentació. - Anotacions de gestions i consums per a facturació així com també faxos, fotocòpies, escàners, etc. - Control de cobraments i pagaments amb les seves anotacions corresponents. Quadrament de la caixa. - Control de reserva de les sales de reunions i despatxos i supervisió. - Preparació i recollida de sales i càterings. - Control de manteniment de les instal-lacions per operaris externs - Entrar dades de certa rellevància de contactes a la base de dades de CINC (relacionats) i manteniment actualitzat del sistema informàtic de l'empresa. - Redacció/traducció de breus escrits en idiomes. - Feines de tractament de textos amb Word i senzilles fulles de càlcul amb Excel. - Gestions administratives generals, donar suport al departament de comptabilitat i al departament administratiu en general. Estudis/Titulació: Diplomat o Grau en turisme, cicles formatius de grau superior / administració Idiomes: anglès nívell mig-superior i es valoraran altres idiomes, apart del català i castellà Coneixements avançats d'ofimàtica i centraleta Es valorarà experiència prèvia en posició similar almenys 2 anys, però no imprescindible.
- Experiència 2 anys. Es valorarà experiència prèvia en posició similar almenys 2 anys i coneixements d'anglès, però no és imprescindible.
- català (parlat superior, escrit superior)
- espanyol (parlat superior, escrit superior)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial tarda (30 hores - jornada setmanal)
- Altres beneficis: Salari anual segons conveni