Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Atenció Al Client (Costumer Service) - Logística

Atenció al Client (Costumer Service) - Logística Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logíst...


Adecco - Girona

Publicado 17 days ago

Camarero/A Media Jornada |

Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. Desde la oficina de San Sebastian buscamos Camareros/as ...


Iman - Girona

Publicado 17 days ago

Front Office Manager - Meliá Calvià Beach & Meliá South Beach

.Pulsar Tabulador para desplazarse para pasar el enlace del contenido Seleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta: Islas Baleares, PM, ES "El ...


Melia Hotels International S.A.(Meliá) - Girona

Publicado 17 days ago

Camarero/A De Barra Winterfest |

Crit Outsourcing colabora en la organización del próximo festival WinterFest en La Cerdanya los días 6 y 7 de diciembre y estamos reclutando personal para tr...


Grupo Crit - Girona

Publicado 17 days ago

Recepcionista De Nit

Detalles de la oferta

**OFERIM**:

- Incorporació a una empresa sòlida
- Jornada laboral de 40h / setmana de Dilluns a Diumenge.
- Jornada en torn de nit. De 22:00 a 06:00
- 2 dies de festa a la setmana
- Incorporació immediata.
- Beneficis Socials per ser treballador/a del Grup Tramuntana: 10% de descompte en els nostres establiments, formació subvencionada per l'empresa, etc.

TASQUES DEL LLOC DE TREBALL:

- Actuar seguint les indicacions de l'Encarregat/da
- Acollir i rebre als clients, control accessos a l'establiment.
- Gestionar les reserves, check-in, check-out, cancel-lacions i consultes.
- Atendre opinions, queixes i/o reclamacions dels clients, ja sigui telefònica o presencialment. Mantenir una comunicació constant amb els clients.
- Realitzar les tasques administratives (facturació, informes per els mossos, cobraments, quadre de caixa, etc) i d'oficina.
- Vetllar per l'ordre i la bona presencia de la recepció.
- Satisfer i superar les expectatives dels clients.
- Informar de qualsevol incident a l'Encarregat/da
- Coordinació amb cambrer/es habitació en relació a neteja habitacions i cambrers per facturació de consumicions.

PERFIL PROFESSIONAL DEL/A CANDIDAT/A
- Estudis mínims: Grau en Turisme
- Coneixement d'idiomes: Català, Castellà, Anglès i Francès.
- Experiència prèvia en el sector de dos any amb tasques de responsabilitat.
- Competències bàsiques; sòlides habilitats interpersonals per saber interactuar amb l'equip de treball, ser una persona polivalent, dinàmica, proactiva i àgil. Capaç de realitzar diferents tasques. Excel-lent comunicació verbal i escrita. Capacitat de resolució de problemes.
- Ser una persona àgil i polivalent.
- Carnet de conduir i vehicle propi


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-20T00:50:33.196Z