Recepcionista Con Idiomas

Detalles de la oferta

Funciones a realizar: - Atención telefónica de centralita (llamadas internacionales). - Entrada y distribución de correspondencia, mensajería, valijas. - Recibir las visitas. - Atención al público que solicita información dándole la información requerida. - Preparar las instalaciones para el acceso en puerta y cierre de las instalaciones. - Preparación y reserva de salas.
- Experiència 6 mesos. Experiência previa de 6 meses realizando funciones de atención al cliente.
- Competències / coneixements: Indispensable disponer de nível alto Catalán, Inglés y medio de Francés.
- Contracte laboral temporal (7 mesos)
- Jornada completa


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Customer Experience Specialist

Customer Experience Specialist Job title: SALES REPRESENTATIVE About the job Our Team: Brief introduction of the department, team, purpose, and missions. Hig...


Desde Sanofi - Barcelona

Publicado a month ago

Vip Customer Communications Specialist – Hybrid

As you contemplate your future, you might be asking yourself, what's the next step? Start your journey with us! We're seeking an experienced VIP Customer Com...


Desde Edreams Odigeo - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Care Specialist Ftc 6 Months

You will need to login before you can apply for a job.As you are the first point of contact for Criteo, your goal is to provide an excellent customer support...


Desde Criteo - Barcelona

Publicado a month ago

Senior Associate, Client Solutions - German Speaker

Senior Associate, Client Solutions - German Speaker Barcelona This job is with GLG, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platfo...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-06T14:29:53.891Z