.Empresa del sector de la distribució de productes per a laboratoris i solucions pel control de processos, situada a Badalona, ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a Tècnic/a Administratiu/va comercial. La persona candidata tindrà la possibilitat d'incorporar-se a una organització amb una forta tradició familiar en el camp de la instrumentació que es troba en procés de creixement. Entre els seus valors destaquen la cultura de l'esforç, la innovació, una clara orientació al benestar de totes les persones que formen l'equip humà i una forta vocació d'oferir solucions idònies a les necessitats de cada client, de forma ràpida i eficient. FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS: Atendre la clientela i gestionar les comandes: atenent a la clientela i recollint la seva petició, que pot ser en forma sol·licitud d'informació, formulació d'un dubte, per a realitzar una comanda, etc. Entrar la comanda del client amb acusament de rebuda amb el termini de lliurament i comprovant amb magatzem que hi ha estoc. Revisar comandes per oferir nous terminis de lliurament a la clientela; crear alertes per avisar del material que està sortint més del compte i evitar trencar l'estoc. Elaborar els albarans i, en els casos que pertoquin, facturar directament; comprovar les fulles derecepció del proveïdor/a per a confirmar que ha rebut la comanda i gestionar les incidències quan no arriba la comanda. Solucionar les incidències amb la clientela i oferir alternatives. Gestionar la informació de la gestió administrativa de vendes: recopilant, verificació i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat comercial (impresos, documents, etc.) i arxivant la documentació, digitalment i físicament; contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en les dades de la clientela (dades de contacte, de condicions de pagament, canvis de preu, etc.). Rectificar o actualitzar la informació actual a la fitxa del client, en el moment que es coneix el canvi o la nova informació i fusionant els registres en el CRM. Realitzar l'alta de clients nous; realitzar l'alta dels productes. Oferir suport a l'equip de l'àrea d'administració: assumint les funcions i tasques que li pertoquin a un/a altre company/a quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora. Comunicar al/a la seva responsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat. Facturar; fer el seguiment dels propis objectius assolits i contribuir a que la resta de companys/es assoleixin els seus. Identificar i comunicar possibles incidències o errors que tinguin un impacte en l'àrea d'administració comercial i comunicar-t'ho a la seva responsable. Proposar millores en els sistemes d'informació existents, en els procediments de treball, etc. (per ex. Sistema d'arxiu, CRM, protocols, etc.)