Empresa del sector de la distribució de productes per a laboratoris i solucions pel control de processos, situada a Badalona, ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a Tècnic/a Administratiu/va comercial.
La persona candidata tindrà la possibilitat d'incorporar-se a una organització amb una forta tradició familiar en el camp de la instrumentació que es troba en procés de creixement. Entre els seus valors destaquen la cultura de l'esforç, la innovació, una clara orientació al benestar de totes les persones que formen l'equip humà i una forta vocació d'oferir solucions idònies a les necessitats de cada client, de forma ràpida i eficient.
FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS: Atendre la clientela i gestionar les comandes: atenent a la clientela i recollint la seva petició, que pot ser en forma sol·licitud d'informació, formulació d'un dubte, per a realitzar una comanda, etc.
Entrar la comanda del client amb acusament de rebuda amb el termini de lliurament i comprovant amb magatzem que hi ha estoc.
Revisar comandes per oferir nous terminis de lliurament a la clientela; crear alertes per avisar del material que està sortint més del compte i evitar trencar l'estoc.
Elaborar els albarans i, en els casos que pertoquin, facturar directament; comprovar les fulles de recepció del proveïdor/a per a confirmar que ha rebut la comanda i gestionar les incidències quan no arriba la comanda.
Solucionar les incidències amb la clientela i oferir alternatives.
Gestionar la informació de la gestió administrativa de vendes: recopilant, verificació i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat comercial (impresos, documents, etc.) i arxivant la documentació, digitalment i físicament; contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en les dades de la clientela (dades de contacte, de condicions de pagament, canvis de preu, etc.).
Rectificar o actualitzar la informació actual a la fitxa del client, en el moment que es coneix el canvi o la nova informació i fusionant els registres en el CRM.
Realitzar l'alta de clients nous; realitzar l'alta dels productes.
Oferir suport a l'equip de l'àrea d'administració: assumint les funcions i tasques que li pertoquin a un/a altre company/a quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora.
Comunicar al/a la seva responsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat.
Facturar; fer el seguiment dels propis objectius assolits i contribuir a que la resta de companys/es assoleixin els seus.
Identificar i comunicar possibles incidències o errors que tinguin un impacte en l'àrea d'administració comercial i comunicar-t'ho a la seva responsable.
Proposar millores en els sistemes d'informació existents, en els procediments de treball, etc. (per ex. Sistema d'arxiu, CRM, protocols, etc.).
Oferir suport a la responsable d'operacions; contribuir a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i necessàries per fer la seva feina.
Ajudar a identificar i traslladar allò que falta a la responsable i oferir suport alhora de fer les comandes de materials de papereria, aigua, etc.
Oferir suport a la resta d'àrees amb les que es coordina: oferint suport a l'equip de comercials en aquelles tasques que cregui convenients, relacionades amb les funcions operatives o funcionals del departament (oferint informació, relació amb la clientela, respondre incidències, gestionar informació per a l'estudi de mercat, etc.).
Oferir suport en la confecció d'ofertes; oferir suport al magatzem per solucionar incidències, gestió i comprovació de l'estoc, lliuraments, muntant elements per processos, etc.
Oferir suport a compres; oferir suport al departament de màrqueting. Per exemple, fent un fulletó o creant fitxes tècniques.
Participar en les reunions del seu departament i amb altres departaments; revisar el seu perfil professional i proposar actualitzacions a RRHH.
COMPETÈNCIES TÈCNIQUES: Coneixement i ús de tècniques d'atenció al client per als processos relacionals derivats de la venda telefònica o on-line.
Coneixement del tractament documental relatiu als procediments i circuits administratius propis a l'activitat de vendes.
Coneixement de les tècniques de gestió administrativa de la comercialització dels productes.
Coneixements bàsics de les característiques dels productes (tipologia de cada producte, empaquetat, etc.).
Coneixements de tècniques de gestió del coneixement (fonts d'informació, etc.) i de les principals eines i tècniques de registre de la informació de l'àrea d'administració de vendes (veure competències digitals).
Coneixements bàsics de comptabilitat general i del Pla General Comptable.
Coneixements de la gestió documental dels processos i procediments del sistema de qualitat, sigui formal o informal.
Coneixements del funcionament de l'àrea comercial, fabricació, logística de magatzem i transport i comptabilitat.
Coneixement dels principals criteris i principis i política comercial de l'empresa (condicions de pagament i els terminis i forma en que se servirà la comanda, etc.) i el rol de cada membre de la resta dels equips.
Coneixements bàsics i ús de tècniques d'investigació de mercats.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES: Nivell de comprensió, parla i escriptura alt en català, castellà per desenvolupar les funcions descrites (nivell B1 mínim).
Nivell llindar de comprensió, parla i escriptura en anglès per poder relacionar-se amb els proveïdors estrangers.
Nivell mig dels programes de text i càlcul i del correu electrònic.
Nivell mig de l'ús d'eines de comunicació 2.0 (Linkedin, Twitter, Facebook, etc.).
Nivell mig de programes específics utilitzats en la professió: CRM propi i Wihtget.
REQUISITS: No és imprescindible disposar d'una titulació acadèmica però es valorarà que s'hagin realitzat uns estudis formals o informals que hagin permès adquirir les competències tècniques requerides.
Es valorarà haver realitzat les funcions descrites durant un període entre 1-2 anys o demostrar que s'han posat en joc totes les competències requerides en aquest període de temps, en diferents àmbits (formals i informals).
CONDICIONS DEL LLOC DE TREBALL: Contracte indefinit (amb un període de prova màxim de 6 mesos) Jornada completa i horari intensiu.
L'horari és de dilluns a divendres de 07:00 h. a 15:00 h.
Esta organització intenta facilitar la conciliació laboral amb la vida personal, per exemple, aportant flexibilitat en diferents aspectes (horari, etc.) quan la situació i l'activitat ho permeten.
La retribució anirà en funció de les competències aportades i constarà d'una part fixa i una de variable.
Lloc de treball: Badalona.
Contracte de llarga durada.
Incorporació immediata.
#J-18808-Ljbffr