.Empresa proveïdora de solucions integrals de disseny, enginyeria, consultoria i instal-lació d'equipaments per a la indústria, de MANRESA, selecciona un/a RESPONSABLE DESENVOLUPAMENT i SELECCIÓ de PERSONES .Exercirà les funcions següents:Cerca de personal Cerca activa de personal.Suport a la recerca de personal a filials de Mèxic i Portugal.Creació de landing page "Carreres" per a comunicació activa de llocs vacants (en col-laboració amb Màrqueting).Contacte amb escoles tècniques i universitats per crear oportunitats de captar talents joves.Participació en fires i esdeveniments on es presenten empreses a joves adults a la recerca de feina.Desenvolupament del personal En col-laboració amb directors i empleats, definició d'objectius anuals i llarg termini.Sota indicacions del Consell d'Administració i els directors, definir els plans de carrera per al personal que hi aplica.Avaluació exercici, compliment objectius - informe sobre cada treballador per a decisions sobre promocions o increments de sous.Programa de capacitació i formació (centralitzar les sol-licituds dels Directors i gestionar formacions internes i externes).Contacte estret amb tota la plantilla.Onboarding / Sortides En col-laboració amb el Dep. de Comunicació establir la metodologia d' onboarding (comunicació, presentacions, formació, benvinguda, etc.).Integració del nou col-laborador a l'empresa i transmissió de la cultura corporativa.Formació de temes corporatius i administratius, de normes internes, etc. a cada treballador que s'hi incorpori.Seguiment al pla de formació i integració.Suport als directors generant protocols dels objectius personals i professionals del nou col-laborador, així com definició dels objectius establerts a la persona.Entrevistes de sortida.Arquitectura Organitzacional Elaboració / actualització de DPT.Comprovació i seguiment a l'estructura organitzacional (organigrama).Elaboració i seguiment a Polítiques de RRHH.Programa Employer Branding (en col-laboració amb MRK).Cultura Corporativa En col-laboració amb Marketing & Comunicació organització d'esdeveniments interns.Iniciatives per millorar l'ambient laboral i la satisfacció dels empleats.Definició i organització d'accions especials i activitats de teambuilding .Millorar la comunicació interna (en col-laboració amb el Dep. de Comunicació).Definició de normes internes (seguretat, higiene, vestimenta, comportament, tracte).Integració de filials i persones en teletreball. Fer-los partícips de la cultura empresarial.Control de clima laboral (mitjançant enquestes i contacte amb els empleats).Es requereix:Grau en Psicologia o Sociologia.Màster en DRRHH.Experiència mínima de 3 anys en posició similar.Professional amb potencial i ganes de desenvolupament i projecció per comprometre's a llarg termini i créixer amb l'empresa.Les competències a continuació descrites:Iniciativa-Autonomia.Visió estratègica.Organització-Planificació.Innovació-Creativitat.Productivitat.Capacitat resolutiva.Comunicació eficaç