.Grupo Orenes es uno de los grandes referentes del ocio, el juego y la restauración en España.
Su éxito radica en la excelente gestión de hoteles, restaurantes, casinos, bingos, salas de juegos y apuestas deportivas, además de los terminales en hostelería, juego online y la fabricación de máquinas de juego y slots.55 años de trayectoria han consolidado a Grupo Orenes como uno de los grupos empresariales del sector del ocio con mayor crecimiento en España.
Esta tendencia se ve reforzada, en la actualidad, con proyectos tecnológicos como Niobe, IRIS o RF OnMix, con los que Orenes está transformando el mundo de las apuestas deportivas y el juego online.Un concepto innovador que inspira a la Compañía a seguir creciendo en nuevos mercados.
Dentro de la estrategia de diversificación internacional, Grupo Orenes está presente en México con tres casinos en los estados de Querétaro, Guanajuato y Chihuahua, Andorra, Irlanda, Colombia y Ecuador, exportando así su completa experiencia de ocio integral.Emoción y control son los aliados perfectos para disfrutar de forma compartida de la experiencia Orenes, que tiene como bandera una oferta de ocio integral y un compromiso con el juego responsable en todas sus líneas de negocio.
Además, Grupo Orenes apuesta por la innovación y el desarrollo de nuevas tecnologías como otro de los motores para el crecimiento de un proyecto de éxito.About the project: Would you like to work in a television studio?
We are looking for croupiers who want to work in an international and dynamic work environment for our studio located in Odiseo (Murcia).The Service Support Specialist will be responsible for ensuring that all tables are operational without interruptions by effectively handling all real-time incidents on the gaming floors.Main Responsibilities:Ensuring that all tables are operational without interruptions.Ensure the appropriate number of staff are present for each shift.Identifying and resolving all game irregularities due to dealer mistakes, software issues, or any other reason.Identifying and resolving all real-time incidents on the gaming floor relating to all components of operations, including but not limited to hardware, software, and network connectivity.Resolving players' disputes related to the actions of the dealer or any other event that could have affected the integrity of the game.Monitoring critical application functions and infrastructure components via the provided monitoring tools; identifying, analyzing,logging, and escalating all alerts as necessary.Work with internal systems (JIRA, TTS, WIKI, etc.
)Recording all events related to major incidents in TTS and producing post-resolution incident reports.Manage ad-hoc situations that may occur on the shift in an appropriate manner to still be able to deliver all products.Perform other job with related duties.Qualifications:Strong written and oral communication skills in English is essential.Fluent knowledge of Spanish will be considered an asset