Servei d'Atenció a la Dependència Sant Joan de DéuLa Fundació d'Atenció a la Dependència-Sant Joan de Déu és una entitat que treballa per oferir serveis d'atenció domiciliaria (SAD) a persones en situació de dependència i a les seves famílies. Es necessita un/a coordinador/a de centre residencial per formar part de l'equip de l'Àrea Assistencial.Funcions: Coordinació, gestió i organització dels serveis d'atenció i activitats del centre.Garantir el bon funcionament del centre.Organitzar i distribuir els diferents serveis del centre (atenció directa i indirecta).Valoració periòdica del grau de qualitat dels serveis i satisfacció de les persones ateses i responsables.Actualització dels protocols d'atenció i legals establerts.Gestió i seguiment del personal.Requisits: Experiència d'1 any.Grau d'infermeria, treball social, terapeuta ocupacional, psicologia.1 any d'experiència en direcció o coordinació de serveis residencials amb persones amb dependència o grans.Coneixements de les principals eines d'ofimàtica (Excel, Word, PowerPoint i Outlook).Persona dinàmica, organitzada, responsable i sensible a les necessitats de les persones en situació de dependència.Experiència en gestió d'equips.Flexibilitat horària.Llicenciatura o enginyeria.Títol de grau - infermeria.Competències: Capacitat de gestió i lideratge.Capacitat de treball en equip.Habilitats interpersonals i comunicatives.Capacitat de gestió de l'estrès.Condicions: Contracte laboral temporal (3 mesos).Jornada completa.Altres dades d'interès: jornada a temps complert, a determinar segons disponibilitat de la candidata.Estabilitat laboral.Salari segons conveni i millora segons política retributiva de l'entitat.Bon clima laboral orientat al benestar de les persones en situació de dependència i al desenvolupament professional.#J-18808-Ljbffr