**Funcions i responsabilitats**
- Atenció a les persones usuàries del servei.
- Establir la intervenció terapèutica i fer-ne el seguiment.
- Registrar les informacions relatives als usuaris/es (programa de gestió, documents ISO, registres específics).
- Elaborar informes psicològics (revisió de grau, revisió del nívell de suport, altres entitats de lleure, salut, canvi de recurs ).
- Medicacions: administració, reposició i registre.
- Proposar la derivació de la persona atesa al recurs especialitzat més adient quan no es pugui atendre adequadament en el centre, i establir els contactes necessaris per tal de mantenir la continuïtat assistêncial.
- Avaluació psicològica dels nous ingressos.
- Gestió del servei.
- Planificació i organització diària (incidències i supervisió del departament).
- Proporcionar pautes d'intervenció i orientació psicològica a l'equip d'atenció directa.
- Procurar els recursos necessaris (material, espais, transport ) per a la realització de les activitats internes i externes.
- Detecció de les necessitats formatives del personal d'atenció directa.
- Atenció a les famílies o persona referent.
- Donar suport i atenció a la família o a la persona referent en totes les fases d'estada de la persona amb discapacitat al centre: ingrés, estada i baixa. (entrevistes, seguiment telefònic ).
- Fer l'assessorament i l'orientació psico-educativa a la família o a la persona referent.
- Funcions en relació amb l'equip i la resta de professionals de l'entitat.
- Treballar conjuntament amb la resta d'equip tècnic (estudi de casos, traspàs d'informació sobre recursos, sol-licituds d'ingrés, elaboració de protocols).
- Participar de manera activa, conjuntament amb altres membres de l'equip, en els plans de millora, comissions i projectes del centre.
- Comunicació amb altres departaments: Servei d'acolliment residencial, Centre Especial de Treball, compres, administració
- Funcions en relació amb l'entorn.
- Mantenir contacte i coordinar-se amb els/les professionals dels serveis i els recursos socials, educatius, de salut, de lleure, etc
- Realitzar el seguiment de l'alumnat en pràctiques i persones voluntàries.
- Altres tasques pròpies de l'entitat.
- Participació en l'organització i execució d' esdeveniments externs.
- Gestió de les comandes internes de productes artesanals.
**Formació**
- Titulació universitària: Psicologia o Pedagogia.
- Es valorarà formació de post-grau en psicologia clínica, trastorns de conducta, malalties mentals
**Requisits**
- Es valorarà experiència en tasques de coordinació i gestió de personal.
- Acreditar experiència de mes de 2 anys en l'àmbit de la discapacitat.
- Competències: lideratge, organització i planificació, gestió d'equips, comunicació assertiva, capacitat de treball en equip, flexibilitat, responsabilitat, compromís i implicació amb l'entitat.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
- Residència entorn al Vallès Occidental.
**Altres**
- Salari segons conveni.
- Contracte d'interinatge.
- Incorporació immediata.
- Jornada completa.