Emprea situada a Terrassa dedicada a l'assessorament, formació d'empreses i professionals i gestió de projectes de la UE, cerca un Project Manager de Sostenibilitat.
L'àrea de Serveis de Desenvolupament Sostenible empresarial té com a funció impulsar el creixement sostenible de les empreses mitjançant una àmplia cartera de serveis, operatius i estratègics, adaptats a les necessitats específiques de cada empresa client.
A més, des de l'àrea es desenvolupen projectes internacionals finançats per fons europeus en l'àmbit de la sostenibilitat, implementant activitats i organitzant esdeveniments amb empreses per fomentar el seu compromís amb pràctiques sostenibles.
Funcions: Gestió de projectes de sostenibilitat per a empreses: dissenyar propostes, planificar i organitzar els projectes en els àmbits de la sostenibilitat: ESG, RSC, ODSs, etc. Gestió d'accions comercials, incloent-hi desenvolupament d'ofertes, participació en visites a clients i potencials clients. Participació en l'assessorament a empreses. Supervisar el progrés dels projectes. Suport a la responsable de l'àrea en les tasques de coordinació i seguiment de tota la cartera de serveis que es presten a empreses en l'àrea de sostenibilitat. Donar suport a la responsable del servei en la coordinació de les tasques de l'equip. Participació i col·laboració en la coordinació i selecció de les empreses col·laboradores externes. Gestió de projectes internacionals de sostenibilitat: supervisar la gestió de projectes, implementació i compliment de terminis per al lliurament de resultats. Desenvolupament de tasques d'implementació a nivell tècnic. Suport a la responsable de l'àrea en la gestió global dels projectes i dels reportings. Perfil: Persona amb experiència en la gestió de projectes de sostenibilitat en empreses així com en projectes internacionals. Persona amb formació en temes de sostenibilitat, valorant màster específic. Idiomes: Català, Castellà i Anglès. Formació: Ciències ambientals, Química o titulacions afins. Competències digitals mínimes: Office, Google Drive / Teams, Zoom / Teams, aplicacions de gestió de projectes. Competències personals: visió estratègica, comunicació efectiva, adaptabilitat i flexibilitat. Capacitat de coordinar varis projectes en paral·lel, bona organització, gestió del temps i capacitat per treballar amb terminis curts i dates límit.
#J-18808-Ljbffr