Emprea situada a Terrassa dedicada a l'assessorament, formació d'empreses i professionals i gestió de projectes de la UE, cerca un Project Manager de Sostenibilitat. L'àrea de Serveis de Desenvolupament Sostenible empresarial té com a funció impulsar el creixement sostenible de les empreses mitjançant una àmplia cartera de serveis, operatius i estratègics, adaptats a les necessitats específiques de cada empresa client. A més, des de l'àrea es desenvolupen projectes internacionals finançats per fons europeus en l'àmbit de la sostenibilitat, implementant activitats i organitzant esdeveniments amb empreses per fomentar el seu compromís amb pràctiques sostenibles.
Funcions: Gestió de projectes de sostenibilitat per a empreses: dissenyar propostes, planificar i organitzar els projectes en els àmbits de la sostenibilitat: ESG, RSC, ODSs, etc.
Gestió d'accions comercials, incloent-hi desenvolupament d'ofertes, participació en visites a clients i potencials clients.
Participació en l'assessorament a empreses.
Supervisar el progrés dels projectes.
Suport a la responsable de l'àrea en les tasques de coordinació i seguiment de tota la cartera de serveis que es presten a empreses en l'àrea de sostenibilitat.
Donar suport a la responsable del servei en la coordinació de les tasques de l'equip.
Participació i col·laboració en la coordinació i selecció de les empreses col·laboradores externes.
Gestió de projectes internacionals de sostenibilitat: supervisar la gestió de projectes, implementació i compliment de terminis per al lliurament de resultats.
Desenvolupament de tasques d'implementació a nivell tècnic.
Suport a la responsable de l'àrea en la gestió global dels projectes i dels reportings.
Perfil: Persona amb experiència en la gestió de projectes de sostenibilitat en empreses així com en projectes internacionals.
Formació en temes de sostenibilitat, valorant màster específic.
Idiomes: Català / Castellà i Anglès.
Formació: Ciències ambientals, química o titulacions afins.
Competències digitals mínimes: Office, Plataformes de treball compartit: Google Drive / Teams, Plataformes de videoconferències: Zoom / Teams, Aplicacions de gestió de projectes.
Competències personals: Capacitat de tenir una visió estratègica per coordinar activitats i equips amb una visió clara dels objectius.
Comunicació efectiva: habilitat per transmetre idees i solucions de manera clara i persuasiva, tant a nivell intern com amb clients i col·laboradors.
Adaptabilitat i flexibilitat: capacitat per adaptar-se a entorns canviants i gestionar la incertesa en un mercat exigent i en constant evolució.
Capacitat de coordinar varis projectes en paral·lel, bona organització, gestió del temps i capacitat per treballar amb terminis curts i dates límit.
#J-18808-Ljbffr