.La Fundació i2CAT està cercant un Project Manager Junior per a incorporar-se a l'equip DIMO (Digital Innovation Management Office). De forma genèrica, les funcions principals que es realitzen a l'Àrea DIMO són:Gestió de projectes tecnològics: Planificar, coordinar i supervisar tot el cicle d'un projecte amb la finalitat de garantir el correcte desenvolupament del mateix (projectes nacionals, internacionals, sector públic i privat).Disseny de solucions: Definir l'arquitectura tecnològica necessària en la preparació d'ofertes, col·laborant amb l'equip de Desenvolupament de Negoci.Execució d'activitats: Investigar sobre solucions, generar informes, comparatives de mercat, etc.Gestió de partners i comunitats: Gestió de diferents ecosistemes digitals catalans en entorns de noves tecnologies d'àmbit multi-sectorial, amb activitats de creació, dinamització, coordinació, esdeveniments, etc.Col·laboració amb altres Àrees i2CAT (Desenvolupament de Negoci, Recerca, Administració, EU Policy, Tech Transfer, Comunicació, etc.).Gestió de noves oportunitats de projectes i ofertes d'innovació.Concretament des de l'àrea de Digital Innovation Management Office estem cercant un/a Project Manager amb un mínim de 2 anys d'experiència en l'àmbit de la consultoria estratègica tecnològica i/o en la gestió de comunitats TIC.El/la candidat/a treballarà en el marc de la iniciativa estratègica "Espai d'Innovació i transformació digital de l'administració" de la Generalitat de Catalunya, i específicament en el projecte "Concurs de Reptes amb l'Administració Pública" que preten impulsar l'adopció de tecnologies disruptives de forma coordinada entre la recerca, l'empresa, l'administració pública i la societat catalana.Les tasques principals del/la candidat/a seran:Donar suport en la definició de l'abast del projecte amb l'administració pública.Elaborar les bases legals del concurs d'innovació, amb el recolzament dels representants legals de la Fundació i2CAT.Organitzar i executar tallers de co-creació de reptes en col·laboració amb el departament de DST (Digital Social Technologies).Cercar i contactar l'ecosistema d'empreses TIC catalanes amb potencials solucions adaptades als reptes detectats durant els tallers de co-creació.Gestionar el procés d'acompanyament, resolució de dubtes tècnics i inscripcions de les empreses que s'inscriguin al concurs.Analitzar les solucions proposades per les empreses TIC catalanes per validar que s'adeqüen a les necessitats de l'administració pública.Organitzar les jornades de difusió i gala final en col·laboració amb el departament de Comunicació de la Fundació i2CAT.Realitzar reunions de seguiment periòdiques amb l'administració pública per reportar l'avenç del projecte.Elaboració de documentació del projecte.Detectar, contactar i incrementar el nombre d'inscrits.Donar suport en la cerca de partners de comunicació