.La Fundació i2CAT està cercant un Project Manager Junior per a incorporar-se a l'equip DIMO (Digital Innovation Management Office). De forma genèrica, les funcions principals que es realitzen a l'Àrea DIMO són: Gestió de projectes tecnològics: Planificar, coordinar i supervisar tot el cicle d'un projecte amb la finalitat de garantir el correcte desenvolupament del mateix (projectes nacionals, internacionals, sector públic i privat). Disseny de solucions: Definir l'arquitectura tecnològica necessària en la preparació d'ofertes, col·laborant amb l'equip de Desenvolupament de Negoci. Execució d'activitats: Investigar sobre solucions, generar informes, comparatives de mercat, etc. Gestió de partners i comunitats: Gestió de diferents ecosistemes digitals catalans en entorns de noves tecnologies d'àmbit multi-sectorial, amb activitats de creació, dinamització, coordinació, esdeveniments, etc. Col·laboració amb altres Àrees i2CAT (Desenvolupament de Negoci, Recerca, Administració, EU Policy, Tech Transfer, Comunicació, etc.). Gestió de noves oportunitats de projectes i ofertes d'innovació. Concretament des de l'àrea de Digital Innovation Management Office estem cercant un/a Project Manager amb un mínim de 2 anys d'experiència en l'àmbit de la consultoria estratègica tecnològica i/o en la gestió de comunitats TIC. El/la candidat/a treballarà en el marc de la iniciativa estratègica "Espai d'Innovació i transformació digital de l'administració" de la Generalitat de Catalunya, i específicament en el projecte "Concurs de Reptes amb l'Administració Pública" que preten impulsar l'adopció de tecnologies disruptives de forma coordinada entre la recerca, l'empresa, l'administració pública i la societat catalana. Les tasques principals del/la candidat/a seran: Donar suport en la definició de l'abast del projecte amb l'administració pública. Elaborar les bases legals del concurs d'innovació, amb el recolzament dels representants legals de la Fundació i2CAT. Organitzar i executar tallers de co-creació de reptes en col·laboració amb el departament de DST (Digital Social Technologies). Cercar i contactar l'ecosistema d'empreses TIC catalanes amb potencials solucions adaptades als reptes detectats durant els tallers de co-creació. Gestionar el procés d'acompanyament, resolució de dubtes tècnics i inscripcions de les empreses que s'inscriguin al concurs. Analitzar les solucions proposades per les empreses TIC catalanes per validar que s'adeqüen a les necessitats de l'administració pública. Organitzar les jornades de difusió i gala final en col·laboració amb el departament de Comunicació de la Fundació i2CAT. Realitzar reunions de seguiment periòdiques amb l'administració pública per reportar l'avenç del projecte. Elaboració de documentació del projecte. Detectar, contactar i incrementar el nombre d'inscrits. Donar suport en la cerca de partners de comunicació