.PER QUÈ TREBALLAR A COMEXI?A COMEXI som una empresa familiar dedicada a la fabricació de maquinària per a la indústria de l'envàs flexible. Fundada al 1954, actualment tenim presència a tot el món i un equip de més de 450 empleats/des. La nostra missió és liderar la conversió de la indústria de l'embalatge i aplicar millores tecnològiques a les nostres màquines per a minimitzar l'impacte mediambiental dels productes. La nostra filosofia de treball aposta per l'autonomia, la responsabilitat i la flexibilitat horària.QUINS SERAN ELS TEUS REPTES?Liderar els processos de cada projecte client i de nous productes a nivell global i planificar i coordinar tots els recursos, propis i aliens, associats al cicle de vida de la màquina, des de la venda fins a la finalització del període de garantia, a fi d'assegurar el compliment dels terminis, qualitat i costos establerts en el contracte de venda garantint la consecució de la plena satisfacció del client, la signatura de l'acceptació i el cobrament puntual del darrer termini. I finalment liderar les garanties de la màquina juntament amb el gestor de garanties i el departament de qualitat per tal d'assegurar la bona gestió de les garanties i la satisfacció del client.Estar al corrent de les vendes amb probabilitats d'èxits superiors al 90% i participar activament en l'elaboració de l'estudi de risc de cada projecte.Durant el procés de validació d'un contracte de venda, fer-hi una revisió integral assenyalant tot allò que es consideri incorrecte o de risc potencial.Formar i liderar l'equip de treball per a cada projecte, prioritzant la consecució dels objectius de terminis, qualitat i costos, establerts en el contracte de venda, informant-lo en tot moment dels canvis que es vagin produint: ja sigui de terminis, d'abast o altre tipus.Un cop aconseguida la venda, organitzar reunió de llançament de projecte on s'agafa la responsabilitat del projecte a nivell global, fins al seu tancament, fixat per la firma del client del certificat d'acceptació de màquina.Durant tota la vida del projecte, mantenir interlocució amb el client i el seu Àrea Manager per tal de comunicar l'avenç del projecte i anticipar accions correctives si s'escau.Fer seguiment i control de tots els projectes assignats.Enviar al client, dins el timming establert, la informació tècnica i plànols de la màquina i de l'acceptació a Comexi.En coordinació amb Qualitat Operativa dur a terme les proves de validació interna a fi d'autoritzar o denegar l'expedició i en aquest cas establir les mesures correctives oportunes per contenir l'impacte i cost dels retards.Dins uns timmings establerts, informar al client de totes les necessitats requerides (subministraments, obra civil...) durant la fase d'instal·lació per tal d'assegurar la disponibilitat de les mateixes i així el compliment dels terminis pactats al contracte