Busquem una persona amb projecte vital i vocacional i amb un fort component educatiu, humanístic i de compromís social.
Algú capaç d'acompanyar els alumnes per ajudar-los a créixer en totes les seves dimensions (emocional, espiritual, intel·lectual...), vetllant perquè es descobreixin com a individus capaços de realitzar-se personalment i professionalment, i que estigui compromès amb una educació per a la ciutadania global, per comprendre què passa al món i cultivar una mirada crítica que impulsi la transformació de l'entorn amb criteri de justícia i equitat.
T'incorporaràs a l'etapa de L'FP,
t'integraràs a l'equip docent i, treballant cooperativament, et responsabilitzaràs de:
Assegurar una formació professional i humana de qualitat, a través de l'ús de mètodes pedagògics innovadors que permetin a l'alumnat adquirir competències.Acompanyar els joves, personalment i professionalment, i orientar-los en la diversitat d'opcions relacionades amb els sectors professionals i empresarials.Avaluar els processos d'aprenentatge dels alumnes de manera continuada i amb la seva pròpia participació activa, per regular el seu procés d'aprenentatge.Assegurar una formació humana que permeti donar resposta a les diferents realitats de la societat i als reptes del món global.Assegurar-se una formació pedagògica permanent, innovadora i de qualitat, i estar en constant contacte amb el món laboral.Requisitos: Llicenciatura o Grau en Enginyeria (Preferentment: Grau en Enginyeria Informàtica o Telecomunicacions).Coneixements en pàgines web dinàmiques, formularis, servidors webs, servidors d'aplicacions web.Coneixements en Back-end i programació orientada a objectes.Es valorarà titulació de CAP (Certificat d'Aptitud Pedagògica) o Màster en ensenyament de Professorat.Nívell C de Català o equivalent.Disposar del certificat negatiu d'antecedents de naturalesa sexual.Conèixer i voler educar en la missió i valors de Jesuïtes Educació i de la Companyia de Jesús.Habituat a l'ús de les eines TIC i recursos digitals aplicats a l'aula.
#J-18808-Ljbffr