**T'agradaria realitzar pràctiques vivint el procés de transformació de sector MICE a través del desplegament de nous projectes estratègics?**
Formaries part de la unitat de **Catalunya Convention Bureau**, la qual dóna suport a la comercialització de l'oferta catalana de turisme de reunions, fent de Catalunya una destinació líder en el turisme de reunions, congressos, convencions i viatges d'incentius.
Donaries suport a:
- Gestió de suports i accions de comunicació, canals i continguts: CRM, Infotur, Web, Blog, Publicacions, Banc d'Imatges, newsletter i butlletins, xarxes socials (linkedin), i campanyes, entre d'altres.
- Tasques de recerca i gestió de dades, i en la generació d'intel-ligència de mercat i d'altres continguts i comunicats específics.
- L'equip tècnic del CCB en el desenvolupament, execució i seguiment d'accions promocionals i comercials, i en coordinació amb la secció d'Esdeveniments Promocionals, dins de la unitat de Màrqueting Relacional de l'Agència Catalana de Turisme i els Centres de Promoció de Catalunya a l'exterior: fires, workshops, famtrips, presentacions, jornades, i d'altres accions que es puguin realitzar amb aquest objectiu.
- Gestió administrativa dels membres del CCB, empreses catalanes MICE, col-laboradores i afiliades a la marca, i suport a la Direcció del Catalunya Convention Bureau (CCB) en les tasques administratives generals que es generin dins de la unitat i per la seva activitat pròpia, així com en la coordinació i el desplegament de projectes estratègics (creació de propostes de valor segmentades, innovació, tecnologia i sostenibilitat en la indústria MICE).
Busquem una persona **positiva, proactiva i empàtica** que comparteixi els nostres valors d'innovació, compromís i visió global.
Amb **orientació a resultats i client/a**, es preocupi per l'eficiència alhora que sàpiga treballar en equip.
Requisits:
- Titulació universitària en **Empresarials, ADE, Màrqueting, Comunicació, Publicitat, Turisme** o mòduls combinats. Es valorarà que tingui estudis de Postgrau en Turisme de **reunions, congressos i esdeveniments.**:
- Experiència en gestió i generació de data i BBDD, comunicació digital, **màrqueting** i xarxes socials.
- Coneixement **d'anàlisi de mercat** i de l'oferta catalana, especialment la vinculada a l'activitat de reunions, congressos, convencions i incentius.
- Idiomes: català, castellà i **anglès** (nívell Advanced). Es valorarà el coneixement d'altres idiomes estrangers.
**Quines són les condicions del programa CITIUS?**
El Programa CITIUS combina la realització de les pràctiques i la formació acadèmica, amb el **màster en Gestió Empresarial** a la Universitat Autònoma de Barcelona (finançat el 70%). Requisits del programa:
- Haver obtingut el títol universitari durant els últims 6 anys
- Ser ciutadà/na espanyol/a o estranger/a amb permís de residència
- No haver sigut estudiant del programa CITIUS de la UAB anteriorment
- No realitzar qualsevol altra activitat acadèmica o laboral que dificulti el seguiment del programa
Les característiques de les pràctiques són:
- Data d'inici: maig 2024
- Horari: dilluns a divendres de 8h a 15h (modalitat teletreball i presencial, amb flexibilitat horària)
- Durada: 12 mesos (22 dies de descans)
- Ajut a l'estudi: 781,21€ mensuals
- Lloc: Carrer d'Aragó, 244, 08007 Barcelona
**T'animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?