.Prácticas Service Cloud CRMApply locations: Gremi Fusters, Mallorca, EspañaTime type: Full timePosted on: Posted 21 Days AgoJob requisition id: JR5447Barceló Group is a family-owned company founded in 1931 by Simón Barceló in Mallorca (Spain).
Our expansion to the world's major destinations, along with our clear growth strategy, has allowed us to position ourselves as the 2nd largest chain in Spain and one of the top 30 in the world in terms of the number of rooms.Our commitment to ensuring the satisfaction of our visiting guests and the well-being of our entire team has been rewarded with the "Best Hotel Management Company in the World" award at the latest edition of the World Travel Awards, considered the Oscars of the international tourism sector.Currently, Barceló Hotel Group has 270 urban and resort hotels with 4 and 5 stars, totaling over 60,000 rooms distributed in 24 countries.
These hotels are marketed under four brands that allow us to provide our guests with a clear differentiating value in terms of both quality and service:Royal Hideaway Luxury Hotels & ResortsBarceló Hotels & ResortsOccidental Hotels & ResortsAllegro HotelsAll of the above, combined with a clear spirit of sustainable improvement, enables us to look towards the future with optimism, always backed by the strength and international presence that have characterized the Barceló Group throughout its more than 90 years of business trajectory.
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Join our team!What will you do?Sus principales responsabilidades serán las de apoyar el equipo de Service Cloud & CTI en su labor diaria de gestión y mantenimiento de las actuales soluciones tecnológicas las cuales son explotadas por los diferentes Call Centers y áreas de la compañía.Tendrá la oportunidad de unirse a un proyecto estratégico de la compañía que tiene el objetivo de ofrecer un valor diferencial para mejorar la experiencia del cliente a través de la automatización y atención con herramientas como Salesforce Service Cloud, Talkdesk, BeBot + Inbenta, entre otras.La persona seleccionada dará apoyo en el área de Service Cloud en las siguientes funciones:Gestionar casos asignados a nuestra área los cuales se deberán trabajar con diferentes departamentos para su resolución a través de la herramienta de Salesforce Service Cloud.Revisar respuestas de los clientes a las newsletters y posterior feedback a Marketing Cloud.Dar soporte a las dudas de los hoteles y diferentes áreas de Digital Business en los casos de Salesforce Service Cloud.Realizar una auditoria calidad atención al cliente a través de la herramienta Salesforce Service Cloud.Apoyar en la operativa y gestión diaria del equipo de Service Cloud tanto en la herramienta de Salesforce Service Cloud como en la herramienta de CTI Talkdesk.Mantener el correcto funcionamiento de la herramienta de chatbot BeBot + Inbenta.Gestionar el reporte con el equipo de IT para la mejora continua de nuestra área vía JIRA