Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Recepcionista - Iberostar Joia El Mirador 5* - (Canary Islands)

Empresas: Iberostar Hotels & Resorts En Iberostar estamos buscando incorporar un/a Recepcionista para unirse a nuestro equipo en el Hotel Iberostar JOIA El M...


Desde Iberostar Hotels & Resorts - Santa Cruz de Tenerife

Publicado a month ago

Dependiente (20H)

TE QUIERO, TE QUIERE! Si te encanta ayudar y eres una fashion victim, eres de los nuestros!!. Cada día ayudamos a cientos de personas a encontrar lo que busc...


Desde Te Quiero Jewelry - Santa Cruz de Tenerife

Publicado a month ago

Sustitucion Recepcion Clinica

Desde el 28 de Agosto al 30 de Septiembre, se busca persona para sustitución en recepción en clínica en Alcalá de Henares, zona de Juan de Austria/el Val. Se...


Desde Gabriel - Santa Cruz de Tenerife

Publicado a month ago

Valet (20 Horas/Semana) - Vincci Tenerife Golf 4 - Fwz-858

Descripción: En Vincci Hoteles seleccionamos a un/a VALET para nuestro Hotel Vincci Tenerife Golf 4, ubicado en San Miguel de Abona (Tenerife). El puesto de ...


Desde *Nombre Oculto* - Santa Cruz de Tenerife

Publicado a month ago

Portuguese Speaking Customer Support Agent

Portuguese Speaking Customer Support Agent
Empresa:

*Nombre Oculto*


Detalles de la oferta

Confidential is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational Confidential! Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1. We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of these languages: Portuguese, English, Spanish, basic PC skills, and good communication skills. If you are customer-oriented, initiative-driven, and results-focused, you are just perfect for us!Your Responsibilities: Interact with customers via phone, email, and the web, providing technical support.Identify, evaluate, and prioritize customer problems and complaints.Analyze customer problems and formulate plans of resolution.Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values.Terms: Availability to work in shifts: 40h weekly from Monday to Sunday working 5 days.#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Portuguese Speaking Customer Support Agent
Empresa:

*Nombre Oculto*


Built at: 2024-09-09T09:53:09.934Z