Personal Tècnic Inserció Laboral - Lleida

Detalles de la oferta

Personal Tècnic Inserció Laboral
Per a Eina Activa a Lleida

Funcions a desenvolupar:

Dur a terme les tasques organitzatives i de gestió de l'equip, per tal d'aconseguir que les persones treballadores puguin millorar les capacitats competencials per una inserció socio-laboral.

Donar suport i fer el seguiment tant laboral com social de cada persona que s'acompanya, treballant les competències tècnic/professionals.

Acompanyar a totes les persones treballadores per garantir una plena inserció sociolaboral:

Realitzant entrevistes de selecció

Recollint la documentació necessària per realitzar la contractació

Realitzant l'acollida de les persones que s'incorporen a treballar

Realitzant un Itinerari personal d'inserció

Realitzant tutories individualitzades quinzenalment per assolir l'Itinerari personal d'inserció

Entregant i explicant la documentació necessària per la contractació laboral

Entregant els EPIS's corresponents al lloc de treball

Fent seguiment de les absències al lloc de treball i realitzant les intervencions necessàries

Comunicant a la persona treballadora de la continuïtat o finalització del seu Itinerari

Preparant a la persona per la seva futura inserció socio laboral en el mercat ordinari (tutories individuals, comunicant a les persones les ofertes que hi ha al mercat laboral, etc)

Realitzant assemblees per traspassar informació

Organitzant i dinamitzant cursos i tallers de formació per a la inserció laboral de persones en risc d'exclusió social

Realitzant el seguiment i avaluació del procés d'inserció en l'empresa

Elaborant els informes tècnics d'avaluació anual o bimensuals de les persones treballadores

Coordinar amb Direcció i Gerència el bon funcionament del servei:

Organitzant i coordinant juntament amb direcció les vacances i descansos de l'equip

Planificant les contractacions necessàries per donar resposta a les necessitats productives

Participant de les reunions d'equip

Avaluant les competències de les persones treballadores amb el Tècnic d'acompanyament a la producció

Promocionant les accions proposades, mitjançant les diferents comissions de l'Entitat (participant a les comissions d'Ètica, participació, etc)

Vetllant per l'aplicació dels procediments de Qualitat en els diferents serveis

I d'altres que es deriven de les necessitats del servei

Gestionar Agents derivants:

Enviant les ofertes laborals i noves oportunitats laborals, per a que derivin persones candidates

Comunicant-se amb els Agents derivants per coordinar el seguiment individual

Gestionant la signatura de documentació necessària

Comunicant els inicis i finalitzacions d'Itineraris d'Inserció Laboral

Realitzant coordinacions de seguiment (a l'inici de la contractació i sempre que sigui necessari)

Coordinar amb els diferents departaments de l'Entitat, les gestions corresponents per una bona gestió de l'acció subvencionada:

Preparant la documentació necessària per presentar les línies de subvencions corresponents

Elaborant informes tècnics per presentar a les subvencions corresponents

Elaborant i controlant la documentació necessària per la concessió o justificació de subvencions

Realitzant calendaris i seguiments horaris i d'absències

Realitzant el seguiment de la signatura dels certificats i finalitzacions d'itineraris que es reben digitalment (a través de departament corresponent)

Coordinant amb el departament de SSL, les revisions mèdiques i formacions de l'Article 19 (entre altres que puguin ser necessàries per l'inici de l'activitat), a l'inici de la contractació i durant la durada de l'Itinerari.

Realitzant les memòries anuals de les diferents licitacions (CIRE, RES, Via Laboral, la del servei...)

REQUISITS:

Formació: Imprescindible CFGS Integració Social / Grau en Treball Social o Titulació Universitària (si s'acredita experiència laboral en el sector)

Valorable experiència en Empresa d'Inserció o Entitats Socials

Valorable Coneixements dels recursos i l'entorn socio laboral

Valorable Coneixement del procés de selecció i valoració per competències.

S'ofereix: 1 vacant estable al 100% de la jornada, 39 hores setmanals

Horari: dilluns a divendres horari de matí i una tarda a la setmana

Categoria: Responsable d'Area II (1.921,30€ 14 pagues = 26.898,2€ bruts anuals)

Incorporació: Immediata

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Personal Neteja Lleida

Es precisa operari/a de neteja d'edificis per a Lleida ciutat (35h/setmanals) per cobrir baixa per ILT. Neteja de dos portals diferents; escombrar, fregar, t...


Desde Mitie - España

Publicado a month ago

Apertura Restaurante Sibuya Lleida

Descripción - ¡Seguimos creciendo y nuestra siguiente ciudad es... # - **Lleida**!Próximamente abriremos un nuevo restaurante - **Sibuya Urban Sushi Bar** en...


Desde Grupo Sibuya - España

Publicado a month ago

Director/A De Centro (Lleida)

Buscamos para nuestro cliente (empresa de referencia de distribución de Materiales en el mercado de la Reforma y Construcción) directores/as de almacén para ...


Desde Thewiseseeker - España

Publicado a month ago

Encargado/A Udon Lleida

En UDON, creemos que cada persona aporta su mejor esencia (su umami) a las recetas de nuestra oferta gastronómica, un ingrediente más con unas propiedades ú...


Desde Udon - España

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-03T04:58:09.166Z