Personal Tècnic Inserció Laboral
Per a Eina Activa a Salt, Girona
Funcions a desenvolupar:
- Dur a terme les tasques organitzatives i de gestió de l'equip, per tal d'aconseguir que les persones treballadores puguin millorar les capacitats competencials per una inserció socio-laboral.
- Donar suport i fer el seguiment tant laboral com social de cada persona que s'acompanya, treballant les competències tècnic/professionals.
- Acompanyar a totes les persones treballadores per garantir una plena inserció sociolaboral.
Responsabilitats específiques: Realitzar entrevistes de selecció.Recollir la documentació necessària per realitzar la contractació.Realitzar l'acollida de les persones que s'incorporen a treballar.Realitzar un Itinerari personal d'inserció.Realitzar tutories individualitzades quinzenalment per assolir l'Itinerari personal d'inserció.Entregar i explicar la documentació necessària per la contractació laboral.Entregar els EPIS's corresponents al lloc de treball.Fer seguiment de les absències al lloc de treball i realitzar les intervencions necessàries.Comunicar a la persona treballadora de la continuïtat o finalització del seu Itinerari.Preparar a la persona per la seva futura inserció socio laboral en el mercat ordinari (tutories individuals, comunicant a les persones les ofertes que hi ha al mercat laboral, etc).Realitzar assemblees per traspassar informació.Organitzar i dinamitzar cursos i tallers de formació per a la inserció laboral de persones en risc d'exclusió social.Realitzar el seguiment i avaluació del procés d'inserció en l'empresa.Elaborar els informes tècnics d'avaluació anual o bimensuals de les persones treballadores. Coordinació:
- Coordinar amb Direcció i Gerencia el bon funcionament del servei.
- Organitzar i coordinar juntament amb direcció les vacances i descansos de l'equip.
- Planificar les contractacions necessàries per donar resposta a les necessitats productives.
- Participar de les reunions d'equip.
- Avaluar les competències de les persones treballadores amb el Tècnic d'acompanyament a la producció.
- Promocionar les accions proposades, mitjançant les diferents comissions de l'Entitat (participant a les comissions d'Ètica, participació, etc).
- Vetllar per l'aplicació dels procediments de Qualitat en els diferents serveis.
- I d'altres que es deriven de les necessitats del servei.
Gestió d'Agents derivants:
- Enviar les ofertes laborals i noves oportunitats laborals per a que derivin persones candidates.
- Comunicar-se amb els Agents derivants per coordinar el seguiment individual.
- Gestionar la signatura de documentació necessària.
- Comunicar els inicis i finalitzacions d'Itineraris Inserció Laboral.
- Realitzar coordinacions de seguiment (a l'inici de la contractació i sempre que sigui necessari).
Coordinació amb departaments:
- Preparar la documentació necessària per presentar les línies de subvencions corresponents.
- Elaborar informes Tècnics per presentar a les subvencions corresponents.
- Elaborar i controlar la documentació necessària per la concessió o justificació de subvencions.
- Realitzar Calendaris i seguiments horaris i absències.
- Realitzar el seguiment de la signatura dels certificats i finalitzacions d'itineraris que es reben digitalment (a través de departament corresponent).
- Coordinar amb el departament de SSL, les revisions mèdiques i Formacions de l'Article 19 (entre altres que puguin ser necessàries per l'inici de l'activitat), a l'inici de la contractació i durant la durada de l'Itinerari.
- Realitzar les memòries anuals de les diferents licitacions (CIRE, RES, Via Laboral, la del servei...).
REQUISITS:
- Formació: Imprescindible CFGS Integració Social / Grau en Treball Social o Titulació Universitària (si s'acredita experiència laboral en el sector).
- Valorable experiència en Empresa d'Inserció o Entitats Socials.
- Valorable Coneixements dels recursos i l'entorn socio laboral.
- Valorable Coneixement del procés de selecció i valoració per competències.
S'ofereix:
- 1 vacant estable al 100% de la jornada, 39 hores setmanals.
- Horari: dilluns a divendres horari de matí i una tarda a la setmana.
- Categoria: Responsable d'Area II (1.921,30€ * 14 pagues = 26.898,2€ bruts anuals).
- Incorporació: Inmediata.
#J-18808-Ljbffr